ויראלי

"מיליון דולר לפוסט": מייגן מרקל בדרך לפוצץ את האינסטגרם?

מייגן מרקל הקפיאה את פעילותה ברשת החברתית במשך שלוש שנים, אך כעת היא חוזרת, ומומחים מנבאים לה עוקבים רבים וסכומים מטורפים
מערכת ice | 
מייגן מרקל והאינסטגרם (צילום shutterstock)
הדוכסית מסאסקס, ובשמה האזרחי מייגן מרקל "חוזרת" לאינסטגרם לאחר הפסקה של שלוש שנים כפי שדווח על ידי "פייג' סיקס" - מוערכת לגרוף מיליון דולר לפוסט, טוען מומחה בתחום לדיילי מייל.
לחשבון האינסטגרם של מרקל יש היום מספר לא גדול של עוקבים שעומד על כ-82,600. רק לצורך השוואה, סתיו קצין מהאח הגדול כבר הספיקה להגיע למעל ל-134 אלף בחודשיים שהיא מתמודדת בבית האח כשהזירה שלה היא מקומית בלבד. 
עם זאת, מומחה המדיה החברתית אריק שיפר, שייעץ לכמה מהשמות הלוהטים בהוליווד, אמר לדיילי מייל שחזרתה של המלוכה המנודה לא מפתיעה לאור השמועות על העסקה של מנהל כישרונות חדש.
למרות היקף העוקבים הדל, מומחי התחום מנבאים לחשבון גדולות ברגע שמרקל תחזור להפעיל אותו מה שיביא גם לשותפויות עם מותגים גדולים שמביאים גם כסף גדול.
"הייתי מצפה שהיא תהפוך במהירות לאחד החשבונות הפופולריים ביותר באינסטגרם", אמר שיפר, 55. "יש לך סלבריטאים כמו הקרדשיאנס שיכולים לקבל מיליון דולר ומעלה עבור פוסט בודד שמקדם מוצר. אין שום סיבה שמייגן לא תוכל להרוויח מעמלות כאלה".
חשבון האינסטגרם החדש לכאורה של מרקל - ואחריו כמה מחבריו ועמיתיו הידועים של מרקל - כבר מייצר באזז גדול בהוליווד. "כולם בהוליווד מדברים על ההשקה המחודשת קרובה", אמר מקור לדיילי מייל, "מייגן מעולם לא הסתירה את העובדה שהיא רוצה לחזור לאינסטגרם".
פייג' סיקס הביאו את הדיווחים ראשוניים על פרופיל האינסטגרם לכאורה של מרקל, לאחר הראיון בשנה שעברה ל-The Cut, במהלכו חשפה שהיא מתכננת להצטרף שוב לפלטפורמה. לפני שהתחתנה למלוכה, מרקל צברה למעלה משלושה מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם האישי שלה בנוסף לבלוג הלייף סטייל המצליח שלה מאז שנמחק The Tig.
עם זאת, לאחר שקשרה את הקשר עם הנסיך הארי, היא זנחה את הפלטפורמות האישיות שלה והצטרפה לחשבונות הרשמיים של בני המלוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה