תקשורת ומדיה

מייגן מרקל ממשיכה להסתבך: זייפה את הראיונות בפודקאסט של ספוטיפיי?

אחרי שסיימו את ההסכם ביניהם, ספוטיפיי מאשימים את מייגן מרקל כי היא זייפה את הראיונות בפודקאסט שלה
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
רגע אחרי שנודע כי הסכם הבלעדיות של הפודקאסט של בני הזוג המלכותיים, הנסיך הארי ומייגן מרקל עם ספוטיפיי, הגיע לסיומו, זאת לאחר שהזוג העביר רק תוכנית אחת במסגרת ההסכם, דווח היום מעבר לים כי מרקל מואשמות בזיוף של ראיונות לפודקאסט שלה.
על פי הטענות הראשונות שהגיעו מספוטיפיי, מרקל לא סיפקה להם מספיק תוכן, ולכן הגיעה הפרידה. אך כעת בספוטיפיי העלו הילוך בהאשמות נגד מייגן מרקל, וטענו כי היא זייפה כאמור חלק מהראיונות שעשתה בפודקאסטים שלה, כך שהיא לא באמת קיימה או בפועל, אלא העובדים שלה הם אלה שראיינו, והיא רק ערכה זאת מאוחר יותר והוסיפה את השאלות שלה בקולה לפודקאסט שהוקלט.
כזכור, ספוטיפיי הודיעה אתמול על סיום ההסכם שלהם עם מרקל והארי: "ספוטיפיי ומרקל הגיעו להסכמות הדדית על פרידה, ואנו גאים בסדרה שעשינו יחד". לפי הדיווחים ע"פ מקורות, הנסיך הארי ומייגן מרקל לא רצו להמשיך בהפצה בלעדית של ספוטיפיי. מקור אחר אמר שספוטיפיי ציפתה ליותר תוכן כאמור,  וציין שכמעט שלוש שנים לאחר החתמת ההסכם, הם סיפקו רק סדרה אחת, ובעצם מרחו את העסקה. ההסכת היחיד הזה הוא "ארכיטיפים" של מרקל, שבו היא מפרקת את ההיסטוריה של הסטריאוטיפים החברתיים על נשים, ועלה לראשונה באוגוסט 2022 והגיע למקום הראשון בטבלאות ההאזנה של ספוטיפיי במספר מדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה