ויראלי

מייגן מרקל תחזור להופיע על מסכי הטלוויזיה? זו ההחלטה שקיבלה

לצד השמועות על גירושין מבעלה הארי, הדוקסית עשויה לחזור ולהופיע על מסכי הטלוויזיה והקולנוע, כאשר מספר הצעות כבר עומדות על שולחנה, כזכור מייגן שיחקה בעבר במספר רב של סרטים, לפני שהתחתנה עם הנסיך הארי והפכה לחלק ממשפחת המלוכה הבריטית
מערכת ice |  4
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)

האם מייגן מרקל תחזור לככב על מסכי הקולנוע? לצד השמועות על גירושין מבעלה הנסיך הארי, הדוקסית עשויה לחזור ולהופיע על המסכים הגדולים. לפי דיווחים בבריטניה לדוגמנית והשחקנים כבר יש מספר הצעות על השולחן שנשקלות בימים אלה.

בנוסף דווח בבריטניה כי במהלך הקיץ השקיעה מרקל את מאמציה בפרויקט חדש ממנו עתידה להרוויח כסף ולחזור למסכי הטלוויזיה והקולנוע. מיזם זה נמצא בשלביו האחרונים. בנוסף מתכננת מייגן לחזור ולהשיק את חשבון האינסטגרם שלה ולנהל אותו בעצמה.

כזכור בשבועות האחרונים דווח על משבר ביחסים בין בני הזוג המלכותיים, כאשר באנגליה אף פורסמה עדות של מקרוב לזוג שטען: "למרות שהארי התמקם בפלורידה אין ספק שהוא מתגעגע לבריטניה". כאשר עיתונאי נוסף בשם טום באוור קבע: "הם מנהלים חיים נפרדים לחלוטין. למייגן נמאס ממנו". ברחבי בריטניה אף פורסמו דיווחים כי השניים בעצם נפרדו והארי עזב את ביתם המשותף לטובת מלון, כאשר השניים אף החלו להיפגש עם עורכי דין המומחים לגירושין. כמה שבועות לפני כן פורסמה כי מייגן רבה גם חברו הקרוב של הנסיך, דיוויד בקהאם שסירב להזמין את השניים למשחק הבכורה של מסי במיאמי.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה הגזמה
    מ.מ 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיחקה במספר רב של סרטים ??? אולי באיזה שני סרטים זניחים ופה ושם באיזה 3-4 סדרות..שחקנית סוג ז'..עכשיו אם יקחו אותה לשחק זה בגלל ה"מעמד" שלה שגם כבר לא שווה כי היא לא דוכסית ולא כלום מאז עשו מגזיט ובטוח לא יקחו כי היא כל כך טובה .
    סגור
  • 3.
    יאללה הביתה מכשפה שחורה ומכוערת
    אחת 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרוניקה של נצלנות ידועה מראש...
    סגור
  • 2.
    מייגן מרקל - אשה מאוסה ורודפת בצע!
    מרים 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טובה בעיקר בלהרויח כסף מהשמצות ו"לכלוך" על משפחת המלוכה. שחקנית סוג ז....
    סגור
  • 1.
    מרקל
    הלינה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם אולי מדובר באישה רעילה שהשתלטה על נער מצבגר מבולבל כדי לזכות ב.........
    סגור