ויראלי

אילנית לוי בווידוי מצמרר: "בסיכון גבוה לסרטן, חיה בחששות"

המגישה סיפרה בהרחבה על הסרטן שגילתה: "אני גם במצב סיכון בגלל ההיסטוריה המשפחתית הרפואית,, אני לא בן אדם לחוץ בדרך כלל, אבל זה טלפון שגורם לחשוב על כל הרע. אני מאלה שחושבים מה זה רחוק, הגעתי הכי רחוק כבר לסידורי ילדים. אבל אז עצרתי והתקשרתי לרופאה. היא אמרה לי שהכל יהיה בסדר, נבדקתי וזה מזל"
מערכת ice |  6
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
מנחת הטלוויזיה והשחקנית אילנית לוי חזרה מחופשת הקיץ המשפחתית היישר לצילומי קמפיין של בית האופנה גולברי, כפרזנטורית המותג זו השנה השישית. הקמפיין בכיכובה של לוי יעלה בעוד כשבועיים לרגל השקת קולקציית סתיו 2023 ולרגל חודש המודעות לסרטן השד, במטרה לעודד נשים וצעירות להבדק למען גילוי מוקדם של סרטן השד. בראיון ל'גיא פינס' בקשת 12 היא דיברה על הכל בגילוי לב.
אילנית לוי בווידוי מצמרר: "קבעתי תור לעוד שנתיים לממוגרפיה ושכחתי מהתור ולא הגעתי אליו, תמיד אין לי זמן לכלום, זה הכי לא מתאים לי בעולם, אבל אני קודם אקבע לילדים ואז התקשרו אליי ממרכז השד שלא הגעתי למאמו וקבעו לי תור חדש. התקשרו אליי לראות שאני מגיעה ואחרי הממוגרפיה עשיתי אולטרסאונד ואחרי זה ביופסיה. בהתחלה חשבתי סתם עושים לי והיו לי תירוצים לעצמי, אחרי הביופסיה אחרי 3 או 4 ימים התקשרו אליי ואמרו לי שכירורג שד צד לראות אותי וזה תמיד טלפון שבתור מישהי שאבא שלה מת מסרטן, זה טלפון מאוד מטלטל".

"אני גם במצב סיכון בגלל ההיסטוריה המשפחתית הרפואית, בסיכון גבוה, אני לא בן אדם לחוץ בדרך כלל, אבל זה טלפון שגורם לחשוב על כל הרע. אני מאלה שחושבים מה זה רחוק, הגעתי הכי רחוק כבר לסידורי ילדים. אבל אז עצרתי והתקשרתי לרופאה. היא אמרה לי שהכל יהיה בסדר, נבדקתי וזה מזל. הסבירה לה את הכל מה האחוזים, מה זה ממאיר".
על הניתוח שעברה להסרת הגוש לפני שנה וחצי: "הוצאנו את הגוש ולקח לי תקופה מסוימת להיות בתהיות, האם הוציאו הכל? לעשות MRI? תמיד יש חשש שלא עשו משהו ואני חיה עם החשש הזה, למדתי לחיות איתו כל הזמן, בלי אני לא יכולה או אין לי כוח, אין לדחות יותר כלום.יצאו לי נגעים סרטניים שאם לא הייתי נבדקת...הפעם הראשונה שגילינו גוש שבמצב לא טוב והוצאתי אותו, הבנתי שאין משחקים יותר".
הלחץ לגלות: "זה מלחיץ, זה דברים שעוברים הלאה גנטית, תודה לאל שאנחנו ב-2023 למנוע ולדעת, זה כוח. אני אוהבת לצרוך ידע, אני מלמדת את הילדים שלי. אלין גם מאוד מודעת. צריך להבדק לא רק בגילאים האלה, סרטן לא מגיע רק למבוגרות, היא תבדק ותעקוב והלוואי שלא תעבור מה שאני עוברת. כל הזמן אני עם המסכה שהכל בסדר, היום שלי כזה, אנחנו יושבים עכשיו, אבל אני ממתינה לתשובה ואנחנו מדברים על זה ומעלים את המודעות וחייבים לפעול. כל מי ששומעת, עכשיו להזמין תור".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נשים "רגילות" מחכות חודשים בתור
    ניצה 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגיז אותי בכתבה שאילנית סיפרה איך מיד עשו לה אולטרסאונד ומייד ביופסיה ומיד ניתוח. גם לי מצאו גוש טרום סרטני בשד במאי. עד עכשיו עוד לא הגעתי לניתוח, לחכות לטופס 17 לוקח חודש, תור ל-MRI שלושה חודשים, תור לגנטיקה 4 חודשים וכ"ו. אם את רוצה לחיות כדאי שיקראו לך אילנית לוי ותהיי דוגמנית מפורסמת. השאר יכולות למול בהמתנה לטפסים ולבדיקות??
    סגור
  • 4.
    אילנית לוי
    רות יהל 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמאמין לא מפחד. הרבה בריאות בעז"ה
    סגור
  • 3.
    דיי נמטס מהדרמות על כלום ושום דבר (ל"ת)
    דנה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    אין תחליף לבריאות!! (ל"ת)
    ימית 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    יהיה בסדר את אלופה
    שילה 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה שלא חשבה על סידור לילדים אצל אייל דניאל אוהבת אותך אבל את הילדים שלה יותר.......
    סגור
  • אין חשש. יש לנו את הרפואה בין הטובים בעולם
    אילנה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו רפואה מתקדמת מאוד שיודעת לרפא את כל סוגי המחלות. הכל בסדר אל חשש. יוצאים מזה.
    סגור