ויראלי

אדל מתוודה על הבמה: "הרימו את כל הגוף שלי מהרצפה"

לאחר רצף הופעות מפרכות הזמרת אדל חוותה התקף סיאטיקה והודתה בפני מעריציה כי צוות המופע שלה מצא אותה משוטחת לגמרי על הרצפה בחדרה. לצד זאת, לאחרונה עצרה את אחד המופעים שלה לגמרי כדי לעזור למעריץ בצרה. צפו
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
הזמרת האהובה אדל מופיעה בימים אלו במסגרת חוזה הופעות בלאס וגאס. עם זאת, מתברר כי המופעים מקשים עליה לא מעט ובאחת ההופעות האחרונות היא הודתה שהיא חווה שוב התקפי סיאטיקה שגורמים לה לשיתוק.
היא סיפרה על הבמה כי מצאו אותה על הרצפה בחדרה ושאנשי הצוות "הרימו את כל הגוף שלי מהרצפה". כמו כן היא הודתה בכך שהיא לוקחת הפסקה בסופ"ש מהמופע כדי לנוח.
לצד זאת, לפני שהיא הספיקה לצאת להפסקה המיוחלת הזמרת סיפקה לנו עוד רגע ויראלי על הבמה. 
סרטון שעלה לאינסטגרם מציג את אדל מתחילה לשיר את אחד השירים האהובים שלה "Water Under the Bridge" אך במהרה היא עוצרת לפתע המופע כולו. האורות באולם נדלקים בעת שאדל מנסה להבהיר לאיש אבטחה באולם שעליו להפסיק להפריע לאחד המעריצים שלה שהגיע לצפות בהופעה. לא ברור בדיוק מה המאבטח עשה למעריץ, אך לטענתה של הזמרת הוא הפריע למעריץ כמה וכמה פעמים במהלך המופע כי כנראה עמד בשירים.
בסוף הסרטון הזמרת מבטיחה למעריץ שלא יפריעו לו יותר וזוכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל המרוגש שלה. נזכיר כי לאחרונה היא הצליחה לרגש בהופעה שלה זוג שסייעה לו לחשוף את מין התינוק שבדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה