תרבות ופנאי

2 מיליון דולר להופעה: הזמרת אדל שוברת שיאים

אדל IN, ליידי גאגא OUT. הזמרת הבריטית חתמה לאחרונה על חוזה הופעות במלון סיזר פאלאס בלאס וגאס ל-34 הופעות בהן תרוויח כ-2 מיליון דולר לכל הופעה. בהסכם זה היא עוקפת את ליידי גאגא שהרוויחה 1.5 מיליון דולר על כל הופעה
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
הזמרת הבריטית, אדל, חתמה על העסקה היקרה ביותר בתולדות לאס וגאס, כך מפרסם ה-NYPOST. הזמרת, שרק לפני מספר ימים שרה בטקס הכתרתו למלך של צ'ארלס השלישי, צפויה לגרוף כ-2 מיליון דולר בכל פעם שהיא תעלה לשיר על במת מלון סיזר פאלאס.
על פי הדיווחים, אדל צפויה להופיע עוד 34 פעמים על הבמה בעיר החטאים. ב-16 באפריל סיימה הזמרת 26 הופעות באותו המלון, ועל פי הדיווחים, 60 ההופעות בסך הכול של הזמרת זוכת הגראמי צפויים להכניס לכיסה לא פחות מ-105 מיליון דולר מובטחים.
על פי העסקה, הזמרת תכניס 1.75 מיליון דולר עבור כל הופעה, אך תכניס גם 5% נוספים במידה ומכירות הכרטיסים פחות ההוצאות יעלו על הרווח שלה עבור כל הופעה, כך מסר אחד המקורבים לזמרת.
המקורב סיפר כי מכירת הכרטיסים תחל ב-16 ביוני, ועל פי החישובים הצפויים, בזכות סעיף ההכנסות הנוסף, תרוויח אדל כ-2 מיליון דולר לכל הופעה. יש לציין כי החישובים מתבססים על כך שאולם ההופעות מכיל 4,200 מקומות והמושב הזול ביותר עבור ערב הפתיחה צפוי לעלות בסביבות 600 דולר. המופעים צפויים להיערך בסופי שבוע וימשכו עד חודש נובמבר.
החוזה החדש יהפוך את אדל לזמרת הכי מרוויחה בלאס וגאס בהיסטוריה ותוריד למקום את השני את ליידי גאגא שהופעתה בתיאטרון פארק MGM נמשכה כארבע שנים ובו הרוויחה 1.5 מיליון דולר לכל הופעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה