תרבות ופנאי

דיווחים בעולם: הזמרת אדל בבשורה מרגשת במיוחד

לפי דיווחים מעבר לים, הזמרת הבריטית המצליחה מאורסת לבן זוגה מזה שנתיים, סוכן הספורט ריץ' פול והשניים מתכננים חתונה בקיץ הקרוב
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
האם הדיווה הבריטית, הזמרת אדל בת ה-34 עומדת להגיד בקרוב איי דו בפעם השנייה בחייה, ולהינשא לבן זוגה סוכן שחקני הספורט ריץ' פול? אם להסתמך על פרסומי הבלוג Deux Moi שהיה הראשון לדווח על המאורע המרגש, התשובה היא חיובית ומבוססת על מקורות "מקורבים" לזמרת.
עדויות נוספות לאירוסים האפשריים הן טבעת ענקית ומנצנצת שנצפתה על אצבעה האירוסין של אדל בזמן הופעה שלה בווגאס בסוף השבוע האחרון. למרות שמדובר באותה הטבעת עימה נצפתה אדל כבר לפני כשנה, הפעם מקורבים לזוג מתעקשים כי הם צפויים להינשא בקיץ הקרוב, שנתיים לאחר שיצאו עם הזוגיות שלהם באופן פומבי.

אדל וריץ' בן ה-41 משתדלים לרוב להימנע מחשיפה לעיני המצלמות, אך מתחזקים כאמור זוגיות יציבה מזה כשנתיים פלוס הכוללת גם מגורים משותפים. בדצמבר האחרון הקדישה לו שיר יום הולדת במופע שלה בווגאס כשהיא מספרת לקהל על אהבתה הגדולה אליו ומצהירה: "אני אוהבת אותו יותר מהחיים עצמם". בראיון למגזין אל הוסיפה כי היא בהחלט רואה את עצמה נישאת שוב ומביאה ילדים נוספים לעולם.
כזכור, אדל הייתה נשואה בעבר לסיימון קונקי עימו ניהלה מערכת יחסים של כשבע שנים, והביאה עימו לעולם גם את בנם המשותף אנג'לו בן התשע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה