ויראלי

נועה קירל מבוקשת בגרמניה: הפרסום המפתיע במגזין היוקרתי

בכתבת רוחב שעלתה לאחרונה על דניאל פרץ באחד מהמגזינים היוקרתיים במדינה, הוזכרה גם קירל כבת זוג פוטנציאלית על רקע ארוחות הערב ששניהם השתתפו בהן
מערכת ice |  4
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
גרמניה מחכה לנועה קירל? מגזין בילד הגרמני רוכב על גל השמועות על זוגיות בין קילר לבין שוער מכבי תל אביב בעבר ושוער באיירן מינכן בעתיד(?) דניאל פרץ. במגזין ערכו כתבה נרחבת על הגעתו של פרץ לגרמניה.
בבילד כתבו: "מדורי הרכילות בישראל עוסקים בנושא אחר בהקשר של פרץ - הזוגיות לכאורה עם קירל בת ה-22. האם לא רק שוער חדש מגיע למינכן, אלא גם כוכבת מוזיקה? נועה הגיעה למקום השלישי באירוויזיון במאי האחרון, 23 מקומות לפני גרמניה."
כזכור, השניים נצפו פעמיים בארוחת ערב משותפת, דבר שהעלה את הרעיון שהם מתחילים במערכת יחסים זוגית. חלק מהסיבה לכך נעוץ בפרידה של קירל ותומר הכהן, שהתרחשה שבוע אחד לפני בלבד. קירל מצידה טענה בריאיון לגיא לרר כי: ״אין בויפרנד עדיין, אני לא שם״.
אולי בכלל קירל תחזור לחיק האקס מרגי? היום פורסם כי מרגי הפך לרווק טרי כאשר הזוגיות שלו עם הדוגמנית ליה שון הסתיימה. השניים ניהלו את הקשר בשלט רחוש מרבית מזמן בשל העבודות של השניים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נמאסססססס
    משה 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להגיד לי איך חוסמים כתבות על נועה קירל ?????? למה כל שעה קופץ לי כתבה אחרת עליה
    סגור
  • 2.
    אחת שיודעת 1ועוד 1
    ציפי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטייטל ולכבוד העצמי רדפה אחרי כדורגלן מצליח.הרי היא חולת כבוד לא? ולבינתיים שהוא רחוק מזרח ממערב .הרעב ניפתח.וליצר אין שובע.וזה שקוף אצל נעה .ותפרלטט פה.עם מי שבא לה.העיקר.לרגע אחד היא לא מסכימה. להראות שהיא בלי חבר.אם זה אמיתי או לא השם יודע אבל בטוח זה לשמירת הכבוד העצמי .מה שהיא תהיה בלי בן זוג? לא מקובל.למרות שהתהליך הרגע פרידה.זה לא פרידה .זה בגידה.ישר לטוס לגבר אחר ולחזר אחריו.אחרי שהשארת צלקת לאקס שלך.מיסכנה.אני דנה אותך לכף זכות
    סגור
  • 1.
    מצאה דרך מעולה לעוף מישראל! גאונה (ל"ת)
    לאה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחלה שתעוף
    רונה 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזיקלית בלאו הכי לא תורמת כלום
    סגור