ויראלי

גיא זוארץ ויעל בר-זוהר בנפרד: מדוע נשאר לבדו בארץ?

שנה אחרי החופשה הפוטוגנית והפראית, יעל בר זוהר מתעדת את החופשה המשפחתית אך הפעם בלי גיא זוארץ בעלה. מה גרם לו להבריז ולהישאר בארץ?
מערכת ice |  1
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר שנמצאת בחופשה משפחתית ביוון שיתפה לא מעט תמונות וסרטונים שהעלו תהיה בקרב עוקבי האינסטגרם שלה, כאשר אחד העוקבים שאל לבסוף, "איפה גיא לא איתכם???"
השחקנית והמגישה התייחסה לשאלה והודתה, יחד עם תמונה של בעלה בבית האח הגדול, "סחטיין על החדות, בתמונה מסתתרת התשובה... שידורים חיים של האח הגדול, לצערי לא יכל לצאת לחופשת קיץ".
בשנה שעברה תיעדו השניים יחד את חופשת הקיץ המשפחתית שלהם באפריקה, כאשר צילומי האח הגדול הסתיימו רגע לפני פסח, ועם תחילת הקיץ נגמרו גם צילומי הישרדות לאותה שנה, כך שהקיץ היה ריק מפרויקטים מחייבים עבור המנחה. אלא שהשנה נמצאת עונת האח הגדול בעיצומה, וגם את המנחה לירון ויצמן ראינו עוזבת חופשה באמצע כדי להנחות את השידור החי.
זוארץ עצמו שאל את אשתו שמעבר לים: "איך זה חופשה כזו חלומית בלי בעלך היקר?". בר זוהר השיבה בתגובה, "את ההודעה הזאת שלח כמובן... גיא. ברור שהיה יכול להיות מושלם יחד - בקיצר ממי תעדכן מתי הגמר של האח ונקבע דייט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל וגיא זווארץ
    יעל 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לדאוג להם יש להם מספיק מיליונים .הכל מתואם בניהם והכל מסודר כבר .שניהם מכניסים המון כסף הביתה .מה שאנחנו עובדים שנים הם עושים בכמה חודשים .ואת מי זה מעניין שהיא יצאה בלעדיו ?
    סגור