תקשורת ומדיה

יעל בר זוהר מזועזעת: "אלוהים ישמור מה שנחשף בסרטונים"

על רקע הגשת כתב האישום נגד הסייעת המתעללת מהגן בהוד השרון, יעל בר זוהר זועמת: "הנתונים בלתי מתקבלים על הדעת, 830 פעוטות נפגעו רק מתחילת השנה, ואלה רק המקרים שהצליחו לחשוף, בשבוע מגיעות 300 פניות של הורים מודאגים, 1,000 פניות בחודש. אלוהים ישמור מה שנחשף שם, יש שם 500 סרטונים. חייבים להגדיר את הענישה, כדי שהמתעללת הבאה תפחד לעשות דבר כזה"
תום נחום |  5
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר אמרה בשידור ב'חדשות הבוקר' בקשת 12 כך: "נצטרך להמשיך לדבר על האלימות וההתעללות בגני הילדים עד שדברים יזוזו, שנת הלימודים בפתח ושום דבר לא השתנה, יפה בן דוד לא משחררת ומצלמות אין, אף אחד לא עושה כלום. הנתונים בלתי מתקבלים על הדעת, 830 פעוטות נפגעו רק מתחילת השנה, ואלה רק המקרים שהצליחו לחשוף, בשבוע מגיעות 300 פניות של הורים מודאגים, 1,000 פניות בחודש".
"הסייעת רואן עבד אל חי חשודה במאות התעללויות בתינוקות ב'גן סיגל' בהוד השרון. יש מצלמות אבל אסור לפתוח, אז אשתו של שי פרנקו מ'מטה המאבק', שיש להם שני ילדים בגן, תפרה מכשיר הקלטה לבגד של התינוקת וככה בעצם נחשפו הזוועות, אלוהים ישמור מה שנחשף שם, יש שם 500 סרטונים. חייבים להגדיר את הענישה, כדי שהמתעללת הבאה תפחד לעשות דבר כזה. מדברים על חוק המצלמות - פשוט לעשות, אין ברירה".
ניב רסקין הגיב: "אני מודה שאני לא מצליח להבין את יפה בן דוד בהתעקשות שלה בדבר הזה, יש הרבה אופציות, אין בעיה שהיא רוצה לשמור על פרטיותה של הגננת, אבל אפשר שזה יהיה מחובר לאיזשהו מוקד, שלא כל הורה יוכל לגעת בזה ולהסתכל ויהיה מפקח מקצועי".
כזכור, אסייג אמרה במסגרת התוכנית באשר לתקיפה המדוברת כך: "בכל יום שישי אנחנו פותחים עם סרטון שקשור בדרך כזו או אחרת לפוליטיקה, אבל מישהו שכח שבסוף צריך גם לנהל מדינה והמדינה רקובה מהתחתית של התחתית, הסרטון הזה שבר לי את הלב, זה סרטון קשה לצפייה, אני מודה, וכמובן שזה הסרטון של הגננת המתעללת מהוד השרון, אני מנסה להבין מה עבר על ההורים של התינוק המתוק הזה שעבר כזאת התעללות קשה בידי המטפלת המתעללת, היא אומנם נראית מלאך, אבל למעשה מדובר בשטן".
"המזל של המטפלת הזאת שאני לא שופטת בבית המשפט, אחרת הייתי גוזרת עליה לשבת בצינוק עד יומה האחרון, אני מתפללת שזה התינוק האחרון, הילדה האחרונה, שיחוו חס וחלילה התעללות והגיע הזמן שהממשלה תתעורר ותתקין מצלמות בכל פעוטון, גן וכיתה, ומבית המשפט אני מצפה שלא ישחררו את המפלצות האלה לעולם".
אייל ברקוביץ' ענה: "אני מתחבר אלייך, פה צריך רפורמה במערכת המשפט, על הדברים האלה, שאחת כזאת לא תראה אור יום, זה דרגה אחת מתחת לרצח, שתקבל 20-25 שנה, על זה צריך רפורמה במערכת המשפט". אסייג הגיבה: "לא 20-25 שנה, עד סוף ימי חייה, עד הדקה האחרונה שלה שתשב בכלא, ושיהיה בהליך שיפוט מהיר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ממשלה התעוררי
    אורחת 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שרוצה לעבוד,בגן חייב בדיקה פסיכולוגית. הצבת מצלמות שיהיו פתוחות לצפייה של ההורים בלי הפסקה. פיקוח של משרד החינוך. והכי חשוב להעביר חוק מי שנתפס באלימות והוכח בהתעללות 15 שנים בכלא הלי שחרור מוקדם ופיצויי של כספי להורי הילדים לא,שזה האישיו פה אלא שהפושעים לכאורה ימכרו את כל רכושם בכדי לשלם פיצויי .
    סגור
  • 4.
    התעללות בגן
    הההה 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי הפיתרון שהורי הילדים יעשו סבב תורנות פעם בחודש הם או קרובי מישפחה יבואו לתצפת בגן יום שלם .
    סגור
  • 3.
    המדינה צריכה לשים פיקוח על משפחתונים וגנים פרטיים
    עדי 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברוב המקומות שצולמו, לא מדובר בגננות, אלא במטפלות שפותחות גנים ללא הכשרה ופיקוח ולרוב ללא הכשרה מתאימה. מי ששכלו בראשו מבין, גברת בר זוהר היקרה, שמצלמות לא יעזרו. המדינה צריכה להתחיל לקחת אחריות על מסגרות חינוכיות לגיל הרך מגיל 0 ולהכשיר צוותים מתאימים. לא כל מי שיש לה דופק ואוספת כמה ילדים ועושה להם בייביסיטר ראויה להיקרא אשת חינוך. בימינו, כל סתו@ה שפותחת בבית שלה משפחתון קוראת לעצמה גננת כי חושבת שזה כסף קל. הורים יקרים, תתחילו להיאבק על הנושאים הבאמת חמים וחשובים לילדיכם כמו חינוך טוב ושירותי בריאות תואמים למאה ה-21. יש לכם כוח, תתחילו לדרוש. לצערינו, הורים רק מתעוררים כשקורה משהו ומתלוננים על כל יום שהם נשארים בבית עם הילדים. אם אנחנו באמת דואגים וחרדים לילדים שלנו, כדאי שנתחיל לדרוש שלא כל מטפל/ גננת או סייעת תתקרב לילדים רק בגלל שיש לה דופק והיא מוכנה להתפשר על התנאים, כי אין לה אפשרות אחרת. צריך להכשיר אנשי מקצוע ראויים שיחנכו את הילדים ולא לקבל כל עולב למערכת הזו
    סגור
  • 2.
    מאיפה באת (ל"ת)
    אשר 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    עוד אחת. (ל"ת)
    סימו 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור