ויראלי

אילנית לוי ואלירז שדה בבשורה מרגשת: "עובדים על היריון נוסף"

בני הזוג מגלים בעונה החדשה של "משפחת שדה" שתעלה לאוויר בעוד שבועיים, כי הם החליטו לעבוד על הרחבת המשפחה, ושהם "פוחדים פחד מוות" מהצעד הזה. בעבר חשפה אילנית כי בתם אריאה נולדה בניתוח קיסרי שהסתבך, וכי בהיריון קודם עברה הפלה
מערכת ice |  3
אלירז ואילנית שדה (צילום אסף לב)
סדרת הריאליטי "משפחת שדה" חוזרת לעונה שניה החל מ-5 לספטמבר ובמסגרתה חושפים בני הזוג אילנית לוי ואלירז שדה פרט אינטימי: "החלטנו שאנחנו רוצים היריון נוסף", וגם הוסיפו: "אנחנו פוחדים פחד מוות".
"משפחת שדה" עוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית לוי, אלירז והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיה של אילנית מנישואיה הראשונים, ומשודרת בHOT בידור ו HOT Real. בעונה הראשונה נחשפו חייהם האישיים של בני המשפחה – החל מההיריון הראשון של אילנית ואלירז, דרך החזרה בתשובה של אלירז, המסע של אלין אל עולם השירה והמשחק, הגיוס של ליאם לצבא ועד ללידה של אריאה, התוספת החדשה למשפחה.

לוי (41) ושדה (40) מתגוררים ברחובות ובקרוב יחגגו שנתיים לבתם המשותפת. בעבר חשפה לוי כי הלידה של אריאה לא היתה פשוט כלל: "עברתי קיסרי שהסתבך, כאבים שלא ברא השטן". ב"משפחת שדה" חשפה כי לפני ההיריון עם אריאה, עברה אילנית הפלה.
 
במקביל ל"משפחת שדה" ניתן לצפות באילנית לוי גם מככבת כשופטת בעונה החדשה של 'רואים את הקול' בקשת 12, וכמו כן, גם מופיעה בהצגה 'מברוכ' בדמותה של מרסל, ברוטציה עם מורן אטיאס.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילנית ושדה
    שדה ואילנית 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש בעיות כספיות הולכים לעבוד
    סגור
  • 1.
    שדה
    1. 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילך לזכיינים שלו לקבל הלוואה או לחילופין ביבי ידידו הטוב שישלוף את הארנק אופס
    סגור
  • די
    נהורה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבול לחשיפה? באמת, מה אתם רוצים? מה זה עובדים על ילד... נגמרה הבושה? למה זה מעניין את כולם? קצת דברים אינטימיים להשאיר לעצמכם, חשבתם?
    סגור