ויראלי

טליה עובדיה ושחף רז בחגיגה כפולה: מי הגיע לפרגן למאורסים?

כחודש לאחר שהתארסו, טליה עובדיה ושחף רז ערכו מסיבת אירוסים על גג מסעדת הקילומטראז' בתל־אביב ואפילו ניצלו את ההזדמנות כדי לחגוג יחד יום הולדת. כמיטב המסורת, הביצה הגיע לפרגן לזוג
מערכת ice |  1
שחף רז וטליה עובדיה (צילום אור גפן)
לפני כחודש הזוכה במקום השלישי בעונה הקודמת של "האח הגדול", שחף רז, הציע נישואים לזוכה של העונה טליה עובדיה. אמש (חמישי) הזוג הנוצץ והאהוב חגגו את האירוסים שלהם במסעדת הקילומטראז' בתל־אביב והביצה הגיעה לפרגן ולהרים.
לצד החגיגות לקראת החתונה, הזוג ציין גם את יום הולדתם היות שנולדו רק בהפרש של יומיים. לפי ישראל היום, עשרות חברים וסלבס הגיעו למקום כדי לפרגן, ובהם שרית פולק, חבריהם לבית האח הגדול מרינה קוזנצובה ודרור רוקנשטיין, עד ואסי בוזגלו ונוספים. 
לא מדובר בחגיגת האירוסים היחידה שנערכה לזוג. בסוף חודש יולי הזוג הגיע למסיבת אירוסים בהפתעה במיקום בו נפגשו לראשונה - בית "האח הגדול". בביקור נרשם רגע אחד משעשע במיוחד, כאשר שחף הרים מתיחת ענק ובמהלך החשיפה על האירוסין שלו ושל טליה בפני הדיירים 'הרים להנחתה' והזמין את אברהם אקלום להציע נישואין לזוגתו בבית האח, ספיר בורגיל.
אברהם לא נרתע והתמסר למתיחה, ניגש לעבר ספיר, כרע ברך ושאל 'התנשאי לי?'. ספיר הגיבה בהלם: "מה? לא נכון, לא נכון". מיד לאחר מכן אברהם המשועשע קם על רגליו ואמר: "סתם נראה לך? ראיתם? היא באה להגיד לא", שחף הופתע גם הוא: "הוא זרם עם זה הרבה יותר ממה שחשבתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האח הגדול
    עינב 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברהם רחוק מאוד מאוד מלהדמות לשחף רז. ספיר מהממת אבל.....הבחירה שלה פחות. אדם שלא מכבד. עף על עצמו על כלום. מקווה שהיא תתעורר ויפה שעה אחת קודם.
    סגור