ויראלי

גל גדות בהישג אדיר: הבשורה המרגשת שקיבלה הכוכבת נחשפת

הסרט החדש של גל גדות, 'Heart Of Stone', עלה לשירות נטפליקס רק ביום שישי האחרון, כאשר כבר כעת, שלושה ימים לאחר מכין, ניתן להכתיר אותו כהצלחה - כאשר הסרט מככב במקום הראשון בדירוג נטפליקס בלא פחות מ-88 מדינות, כולל כמובן גם כאן אצלנו בישראל
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
על רקע הסאגה הבלתי נגמרת סביב המשך דרכה בתפקידה המוכר, הבולט והיוקרתי ביותר עד כה בקריירה, וונדר וומן, וסביב השאלה האם יהיה סרט שלישי או לא, וכאשר היא עתידה לקבל בקרוב כוכב על שמה בשדרת הכוכבים בהוליווד, הסרט החדש של הכוכבת הישראלית גל גדות, 'Heart Of Stone', בו היא מככבת בתפקיד הראשי ואותו גם הפיקה, עלה השבוע לנטפליקס, לגל גדות יש סיבה טובה לשמוח עם חדשות מרגשות במיוחד.
בעוד הסרט עלה לנטפליקס והפך זמין לצפייה רק ביום שישי האחרון, כבר אחרי שלושה ימים אפשר להגיד בפה מלא שהאפקט אותו ציפו להשיג בסביבתה של גדות ובנטפליקס הושג ובענק, כאשר 'Heart Of Stone' מככב במקום הראשון בדירוג נטפליקס בלא פחות מ-88 מדינות, כולל כמובן כאן אצלנו בישראל.

כל זאת לאחר שמסגרת קידום הסרט, גדות התראיינה לתוכנית הטוק שואו ביוטיוב בשם "הוט וואנס". שם שון אוונס מנחה את התוכנית ושואל את האורחים שאלות - בעודם אוכלים כנפיים חריפות במיוחד ברמה שרק הולכת ומחמירה. כאמור, גדות נאלצה להתמודד עם האתגר הייחודי הזה, ואם תשאלו אותנו היא עמדו בו בכבוד רב. אף שנראה בבירור שמכנף לכנף הקושי הלך וגבר, גדות המשיכה לחייך ולשמור על מצב רוח טוב. כשהמצב כבר נהיה ממש "לוהט" היא החלה לבכות, להזיל מעט ריר ואפילו לירוק - ועל כל אלו היא זכתה למיטב התגובות מהגולשים, שנהנו לראות כוכבת כה גדולה לא מתביישת ולא מנסה להסתיר את סבלה.
בתוך כך, לקראת השתתפותה בסרט שלגיה, שם תגלם את המלכה המרושעת, אמה החורגת של שלגיה, גדות שיתפה בראיון למגזין GQ שלראשונה מזה זמן רב היא נאלצה להיבחן לתפקיד באודישן. גדות סיפרה בראיון כי: "זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי צריך לעשות אודישן לפרויקט מזה זמן מה. הם היו צריכים לוודא שאני יכולה לשיר, כי זה מחזמר". על מנת לצלוח את האודישן בהצלחה, גדות בילתה במסע הכנה מפרך לקראת האודישן שנמשך כמה שבועות. גדות הרחיבה בראיון וסיפרה על הכנות: "במשך חודש, עבדתי על השיר, אז עשיתי אודישן. צילמנו את השיר, קיבלתי את התפקיד וזה היה מאוד מרגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה