ויראלי

גל גדות מפסידה מיליונים? אלה החדשות הרעות שקיבלה

דווקא אחרי שטענה כי 'וונדר וומן 3' בכיכובה כבר נמצא בהליכי פיתוח, במגזין 'וראייטי' טוענים כי גורמים בכירים באולפני DC לא מתכננים בשלב זה להפיק את הסרט
תום נחום | 
גל גדות וונדר וומן (צילום אילוסטרציה AI)
כחצי שנה אחרי שהוחלט להקפיא את הפקת הסרט השלישי של 'וונדר וומן' בכיכובה וכמו כן, אחרי שצצו דיווחים רבים על כך שאיבדה את תפקיד וונדר וומן ושהתקבלה החלטה להחליפה, טענה שבעקבותיה גם נטען כי היא שוקלת תביעה נגד חברת ההפקה הענקית 'האחים וורנר', הכוכבת הישראלית גל גדות, שאחרי שקיבלה הודעה שתקבל כוכב על שמה בשדרת הכוכבים בהוליווד, חשפה בשבוע שעבר כי 'וונדר וומן 3' בכיכובה עתיד בכל זאת לצאת לדרך ונמצא בשלבי הפיתוח של הסרט - אם כי דיווחים בתקשורת בארצות הברית טוענים כי לא כך הדבר, כאשר לפי מגזין 'וראייטי' הוותיק והנחשב, גורמים המקורבים לאולפני DC טוענים כי סרט שלישי לוונדר וומן לא נמצא בתכנון, לפחות לא בשלב זה.
כזכור, כל זאת לאחר שרק בשבוע שעבר גל גדות התראיינה למגזין 'קומיקבוק' וסיפרה על ההתפתחויות החדשות בנושא הסרט השלישי של 'וונדר וומן': "אהבתי לשחק את וונדר וומן, זה כל כך קרוב ויקר לליבי. ממה ששמעתי מג'יימס גאן ופיטר ספרן שאנחנו הולכים לפתח את וונדר וומן 3 ביחד".

אגב, מדובר היה גם במהלך שיכול היה להכניס לגדות לא מעט כסף, כאשר על פי הדיווחים בתקשורת בהוליווד, על השתתפותה בסרט 'וונדר וומן: 1984' גדות קיבלה שכר של כ-10 מיליון דולר, כאשר הציפייה הייתה לשכר גבוה אף יותר אם וכאשר באמת תצא לדרך הפקה לסרט השלישי. עם זאת, על אף הדיווח ב'וראייטי', סביר להניח שבעתיד הלא רחוק יהיו עדכונים נוספים שיחשפו האם יהיה סרט שלישי בכיכובה של גל גדות או לחילופין, אם הרעיון יירד לחלוטין מהפרק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה