קריירה ולימודים

גל גדות בהישג הגדול אי פעם: מה תקבל בהוליווד?

השחקנית תזכה לכבוד הכי גדול אי פעם עבור שחקן בעולם הבידור, כאשר היא תקבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד לצד כל השמות הגדולים בתעשיית הקולנוע העולמית. היא כאמור תהיה השחקנית הראשונה כחול לבן שעושה זאת.
מערכת ice |  1
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
גל גדות, הכוכבת ההוליוודית, תהיה לישראלית הראשונה בהוליווד. גל גדות תזכה לכבוד הכי גדול אי פעם עבור שחקן בעולם הבידור, כאשר היא תקבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד לצד כל השמות הגדולים בתעשיית הקולנוע העולמית. היא כאמור תהיה השחקנית הראשונה כחול לבן שעושה זאת.
הכוכבת הגיעה רק בסוף השבוע האחרון לכנס המעריצים השנתי  Tudum של נטפליקס, בו נחשפים תכני הרשת העתידים לעלות בשנה הקרובה, בסאו פאולו שבברזיל.  באירוע השתתפו שורה של כוכבים גדולים, אך מי שגנבו את ההצגה היו גל גדול והכוכב הגדול ארנולד שוורצנגר. נוסף על כך, בילו באירוע הנוצץ גם הנרי קאוויל, כריס המסוורת' ועוד רבים וטובים. גדות הגיעה לכנס כדי לקדם את הסרט החדש בכיכובה ובהפקתה, "לב של אבן".
במהלך המפגש, גדות העלתה תמונה משותפת שלה ושל שוורצנגר לחשבון האינסטגרם שלה, תמונה שכבר צברה למעלה ממיליון לייקים והפכה לוויראלית במיוחד, כאשר גם המעריצים לא הסתירו את ההתרגשות שלהם וקראו לשניים בתגובות לשתף פעולה יחד בסרט עתידי. אז האם השניים בדרך לג'וב משותף? ימים יגידו.
שוורצנגר הגיב לגדות כשכתב: "היה מדהים לבלות איתך ולא להיות היחיד באירוע של נטפליקס עם מבטא". גדות כתבה לו בתגובה: "Let's kick some ice", כשהיא חוזרת לתפקיד הנבל של שוורצנגר בסרט "באטמן ורובין". בפוסט עצמו שהעלתה גדות היא כתבה: "I'ts Turbo time - Arnold&Me". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מההההה???
    א.ש.ל 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכבוד הכי גדול של הוליווד הפטתית זה אוסקר קודם כל דבר שני זה רחוב של מסוממים וזונות דבר שלישי ג'וליה רוברטס שהיא באמת שחקנית ובאמת יפה ומוכשרת נפנפה את "הכבוד" הזה של הכוכב הפטתי אז דיי כבר עם הגל גז'דור הזאת מאוסה ומשעממת שכל דבר אצלה חיקוי עלוב להוליווד העלובה שלה דיייי לא מעניין
    סגור