ויראלי

כוכב ארץ נהדרת נשבר: "פוסט טראומה, בור של כאב ובושה"

כוכב 'ארץ נהדרת' ו'קארפול קריוקי', אודי כגן, בתגובה כואבת לאחר שלוחמי צה"ל שלא קיבלו הכרה כהלומי קרב, בר כלף ז"ל ואור דוניו ז"ל, שמו קץ לחייהם: "עם שלא נלחם עבור אלו שנלחמו בשבילו, יהיה לנצח הצד המפסיד. הלב שלי שוב צונח לתוך בור של כאב ובושה. פוסט טראומה הוא קרב שנלחמים בו לבד בדממה, אבל מנצחים ביחד ברעש גדול. די"
מערכת ice |  1
קארפול קריוקי עם אודי כגן (צילום כאן 11)
אחרי שאיציק סעידיאן החליט לעזור לאמו של בר כלף ז"ל ותרם כ-7,000 שקל למימון קבורתו, בר כלף ז"ל, ששרף את עצמו לאחר שלא קיבל הכרה כנכה צה"ל בבית של חברו ולאחר כמה ימים של אשפוז בר נפטר בבית החולים ונקבר בבית העלמין במושב אביחיל, וכמו כן, לאחר שאור דוניו ז"ל, לוחם חטיבת כפיר לשעבר, שם קץ לחייו בנסיבות דומות, התגובות לנושא הכואב והחשוב של התמודדות הלומי קרב עם פוסט טראומה עולה פעם נוספת על סדר היום.
כוכב 'ארץ נהדרת' לשעבר ומנחה 'קארפול קריוקי' של כאן 11, הקומיקאי אודי כגן, הגיב בזעזוע עמוק למקרים וכתב בפוסט בפייסבוק: "עם שלא נלחם עבור אלו שנלחמו בשבילו, יהיה לנצח הצד המפסיד. שני הלוחמים אור דוניו ובר כלף שמו קץ לחייהם ב-24 השעות האחרונות. הלב שלי שוב צונח לתוך בור של כאב ובושה. ולמי שלא מבין למה מישהו מצית את עצמו או לוקח את חייו בידיו 'רק בגלל' שהצבא לא מכיר בו כהלום קרב, תתעוררו - בכאב צריכים להכיר את שני הצדדים, הצד ששלח והצד שהלך. פוסט טראומה הוא קרב שנלחמים בו לבד בדממה, אבל מנצחים ביחד ברעש גדול. די".

כזכור, סעידיאן גם הצית מול בניין משרד הביטחון מכיוון שלא היו מוכנים להכיר בו כהלום קרב. סעידיאן הצליח לשרוד למרבה המזל ולאחר שיקום ארוך בבית החולים הפך ל"שגריר" בעל כורחו של המטרה החשובה הזו. סעידיאן אף הגיע ללוויה של בר כלף ז"ל והניח זר פרחים על קברו שעליו היה כתוב "סליחה".
אמו של בר כלף ז"ל ביקשה מהציבור עזרה ופתחה קמפיין מימון המונים על מנת לממן את קבורתו, כ-40 אלף שקל. אמו של בר כלף ז"ל רצתה לקבור אותו בעיר הולדתו נתניה, מכיוון שכתובתו של כלף הייתה רשומה בתל אביב, אפשרות זו לא יכלה לצאת לפועל. שר הדתות מיכאל מלכיאלי החליט לסייע ובסופו של דבר נמצאה חלקת קבר במושב ליד נתניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפראייארים מתגייסים והמשתמטים יושבים בישיבות (ל"ת)
    לצערי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור