תרבות ופנאי

אדיר מילר וכוכבי ארץ נהדרת: נחשף תאריך הבכורה של "גן קופים"

סרטו החדש והמסקרן של הבמאי אבי נשר ייצא לאקרנים בסוף ספטמבר, ומככבים בו אדיר מילר לצד שני כהן, יניב ביטון, ערן זרחוביץ' וגם רינה מצליח בתפקיד אורח מפתיע. צפו בטריילר
מערכת ice | 
אדיר מילר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
סרטו החדש של אבי נשר "גן קופים", קומדיה שנונה המבוססת על סיפור אמיתי, ייצא לאקרנים ב-28.09.23. הסרט בכיכובם של אדיר מילר, שני כהן, סוזאן פפיאן, יניב ביטון, ערן זרחוביץ', עלא דקה, שירה נאור. בתפקיד אורח: רינה מצליח. 
"גן קופים", הוא קומדיה שנונה על סופר ישראלי בשם אמיתי קריב (אדיר מילר) שספריו זכו להצלחה גדולה בשנות ה-60, אך תרבות הביטול באמצע שנות ה-70 הביאה לדעיכה סופנית של הקריירה הספרותית שלו. לקראת סוף שנות ה-80 מזהה הסופר שזוהי שעת הכושר לצאת למלחמה על מקומו הראוי בקאנון הספרותי הישראלי.

האסטרטגיה בה נוקט הסופר מבריקה, איננה מוסרית בעליל ומשעשעת באבסורדיות הגמורה שלה. אל מערבולת המזימה רבת התהפוכות של הסופר נסחפים גם אלמנה מחויכת באופן חשוד, קיבוצניק הנושא סוד אסור, שחקנית צעירה ויפהפיה אך כושלת, מבקר ספרות חד לשון, במאי קולנוע איטלקי הנושא סוד משלו ומפיקה צעירה ואמביציוזית. המפגש הגורלי בין שלל הדמויות הססגוניות, ישנה לעד את מהלך חייו של הסופר ושל כל אחד מהדמויות האחרות.
הסרט הופק על ידי "סרטי יונייטד קינג" (משה אדרי ולאון אדרי), אבי נשר, מטרו תקשורת, אלעד גביש, ארטומס תקשורת ובתמיכת קרן רבינוביץ' לאמנויות. "גן קופים" נרכש להפצה בינלאומית בידי חברת ההפצה היוקרתית "פנדנגו", אשר הפיצה בעבר את הסרטים של פאולו סורנטינו, נני מורטי וסרטים זוכי פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה