ויראלי

רביב דרוקר סידר לקובי פרץ רווח ענק? "פותח מופע נוסף"

אחרי שרביב דרוקר קרא להחרימו בשל דברים שאמר נגד מפגינים אלימים, פרץ סיפר בפוסט: "הבא לקלל יצא מברך. בשבוע האחרון המרכזיה במשרדי הכרטיסים לא הפסיקה לצלצל. ״אנחנו רוצים כרטיסים לקובי פרץ״ ביקשו ובתוך יום מאותה קריאה לחרם, הצלחתי למלא את כל מופע הקיץ הענק שאני מקיים בזאפה פארק הירקון ב-24.8"
מערכת ice |  1
קובי פרץ, רביב דרוקר (צילום רונן אקרמן, פלאש 90/ יונתן זינדל)
רביב דרוקר בא לקלל ויצא מברך? אחרי הסערה הגדולה סביב התבטאויותיו הקשות נגד הזמר קובי פרץ, האחרון הודיע אמש (רביעי) באינסטגרם שלו כי יפתח מופע נוסף לאחר ביקוש רב למופע הקיץ שלו בפארק הירקון שתוכנן להערך החודש.
כזכור, דרוקר ביקש מצופיו בשידור של תוכנית "אזור בחירה" בערוץ 13: "ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה שלא להזמין אותו לשום מקום", הזמר איים לתבוע את דרוקר על אמירתו.

אבל בסופו של דבר פרץ היה  בצד הצוחק וסיפר בפוסט: "הבא לקלל יצא מברך. בשבוע האחרון המרכזיה במשרדי הכרטיסים לא הפסיקה לצלצל. ״אנחנו רוצים כרטיסים לקובי פרץ״ ביקשו ובתוך יום מאותה קריאה לחרם, הצלחתי למלא את כל מופע הקיץ הענק שאני מקיים בזאפה פארק הירקון ב-24.8".
עוד כתב: "לתדהמתי, ולשמחתי ברוך ה׳ אני זוכה בימים אלה לכל כך הרבה אהבה ונוצר ביקוש כזה גדול מאנשים שרצו לבוא ולתמוך, שאני לא יכול לאכזב אותם ובמיוחד עבורם, מכריז כי אני פותח מופע נוסף, שלישי במספר, גם הוא בזאפה פארק הירקון, וגם בו, מארח את חברי מושיק עפיה".
לסיום הסביר הזמר: "אז למאות האנשים שפנו ורצו לקנות ולא נשאר, במיוחד עבורכם, מאח שלכם קובי, בחגי ישראל חוה״מ סוכות , אעשה לכם שמחה גדולה בלב  מכינים לכם שירים חדשים הולך להיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני שומע במשך שנים שירים של קובי פרץ
    קובי פרץ בהצלחה 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי פרץ זמר ענק עם שירים יפים ומרגשים - בהצלחה קובי במופעים ובחיים לך ולענבל אשתך היפיופה
    סגור