ויראלי

טהוניה רובל מתפרקת בדמעות: "נמאס לי להיות חזקה"

בשעה האחרונה העלתה רובל סרטון חדש שלה כשהיא ממררת בבכי ושבורת לב: "גם בימים קשים החיים פשוט מאתגרים זה מטורף, כמה זה מאתגר כל פעם מחדש. קשה לי, הכל אצלי מאתגר"
מערכת ice | 
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
כמה מכות נפלו על טהוניה רובל, הדוגמנית וזוכת האח הגדול לשעבר, שלפני שבועיים קמה מימי השבעה על אחותה, ולאחר מכן ממש בסמיכות איבדה גם את אביה שמת במפתיע.
רובל אמרה ממש ביום הראשון של השבעה: "כמה העולם אכזר אם עוד לא קמתי משבעה אני חוזרת לשבת שבעה? זהו, אני יתומה מאבא", אך בשעה האחרונה העלתה רובל סרטון חדש שלה כשהיא ממררת בבכי ושבורת לב: "גם בימים קשים החיים פשוט מאתגרים זה מטורף, כמה זה מאתגר כל פעם מחדש. קשה לי, הכל אצלי מאתגר, אבל כולם חושבים שאני חזקה ונמאס לי להיות חזקה". 
כזכור, לפני שבועיים כתבה: "זה ימים מה זה מוזרים. קמתי משבעה אני לא יודעת מה מותר לי ומה אסור לי. ומצד אחד אתה לא רוצה לשקוע בתוך האבל ולא רוצה לחיות את האבל וצריך לחיות לצד זה אבל איך עושים את זה? אני באמת לא יודעת מה עושים" שיתפה רובל בכאב, "זה סופר מוזר לי. אני רוב היום עם דמעות, כל הזמן בוכה כאילו הרגשה נורא מוזרה. החיים ממשיכים, הם באמת ממשיכים, אני מנסה לחזור לחיים אבל לא בדיוק מצליחה".
רובל פנתה לעוקבים שלה וביקשה את עצתם בימים הקשים האלה, "אני אשמח אם יש אנשים שעברו מקרה דומה לשלי יגידו לי מה עושים, איך יוצאים מזה, איך באמת חוזרים לשגרה, חוזרים לעבודה... לחיים. אני מתפקדת עם טליה. קמה בבוקר, שמה אותה בגן מלבישה אותה הכל רגיל אבל אחרי שאני מסיימת איתה אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי".
 

הדוגמנית וזוכת האח הגדול לשעבר שיתפה לפני שבוע וחצי באובדן הקשה שפקד את משפחתה, לאחר שאחותה אלמנש בירו מתה ממחלת הסרטן. רובל כתבה באינסטגרם, ""נוחי על משכבך בשלום אחותי היפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה