ויראלי

טהוניה זועקת בכאב: "עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש?"

טהוניה רובל, שיצאה מזוגיות קשה עם הגרוש שלה יניב בן משה, העלתה פוסט כואב: "עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש? ואלימות בחסות החוק כולל הטרדות אינסופיות מצד המשטרה. כל מה שאני עושה זה רק להגן עליי ועל הבת שלי. לא פלא שנשים נרצחות בלי סוף"
מערכת ice |  4
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
טהוניה רובל, הדוגמנית וזוכת העונה החמישית של האח הגדול, יוצאת מזה תקופה עם  יזם הנדל"ן שלומי טהורי, אך לפני כן, הייתה בזוגיות לא פשוטה עם יניב בן משה, הגרוש שלה, אחרי שטענה בין היתר שהוא התעלל בה.
בפוסט שהעלתה אמש (שני) לחשבון האינסטגרם שלה כתבה רובל: "עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש? ואם זה לא מספיק, נחווה גם אלימות בחסות החוק שכולל הטרדות אינסופיות מצד המשטרה. ואם זה לא מספיק, גם יתלוננו עלייך, יפתחו לך תיקים במשטרה - כאילו את אחרון העבריינים".
טהוניה המשיכה: "כי תיקים יש לי ואפילו תמונות קלסתרון יש לי במשטרת ישראל, וכל מה שאני עושה זה רק להגן עליי ועל הבת שלי. לא פלא שנשים נרצחות בלי סוף. כנראה שהמשטרה צריכה לעשות בדק בית עמוק ויפה שעה אחת קודם. אני שותקת כבר המון זמן ונמאס לי לשתוק". בנוסף לכך, פתחה טהוניה תיבת שאלות תשובות, ושאלה את העוקבות שלה האם עוד מישהי חווה את מה שהיא חווה, כי "מרגיש לה שזה לא מציאותי", לדבריה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צדק
    רוית 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טהוניה צודקת ממש ככה הגרושים מתיקים מתנקמים מעלילים עלילות והמשטרה מאמינה לסיפורים והמצאות שלהם.כח זה מה שנשאר להם להציק כנקמה גבר מתקשה לקבל שאשתו " זרקה" אותו.ואז לא פלא שמס' הנרצחות עולה!!בצשטרה ךא נותנים אמון לנשים רק לגבר שמשחק אותה מסכן.מכירה מקרים כאלו מקרוב אני עצמי גרושה שמתמודדת.זה פשוט עצוב מה שקורה במדינה שלנו.אנחנו כבר לא פונות למשטרה כי אין עם מי לדבר אין מענה לנשים שזועקות להגנה
    סגור
  • 3.
    תתחתני עם אתיופי ושחררי אותנו (ל"ת)
    נגסתי בגמבה 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הזוי אבל צודקת
    דור 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך זה מערכת משפט הזויה פרוצדורה מטורפת להתגרש רואה את זה אצל שכנה שלי בעל נרקומן מתעלל נפשית והכל לאט לאט
    סגור
  • 1.
    תגובה
    ענת 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אתם בוחריםתמיד שלא לפרסם את תגובתי. כי אני כותבת את האמת
    סגור