ויראלי

טהוניה נפרדת אחרי טרגדיה גדולה: "נוחי על משכבך"

טהוניה איבדה את אחותה של רובל, אלמנש בירו למחלת הסרטן, לאחר שהלכה לעולמה הלילה לאחר מאבק ארוך ועיקש במחלה לה נכנעה. רובל שיתפה בתחושותיה: "נוחי על משכבך בשלום אחותי היפה", לצד אייקון של לב שבור, והוסיפה: "ברוך דיין האמת"
מערכת ice |  1
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
טהוניה רובל, הדוגמנית וזוכת האח הגדול, חוותה במהלך השבת מכה ענקית לחייה כשאבל גדול נפל  על מי שזכתה בעברה בתכנית "האח הגדול" והדוגמנית כמו גם שאר בני משפחתה ומכריה.
על פי מה שפרסמה באינסטגרם שלה, טהוניה איבדה את אחותה של רובל, אלמנש בירו למחלת הסרטן, לאחר שהלכה לעולמה הלילה לאחר מאבק ארוך ועיקש במחלה לה נכנעה. רובל שיתפה בתחושותיה: "נוחי על משכבך בשלום אחותי היפה", לצד אייקון של לב שבור, והוסיפה: "ברוך דיין האמת".
טהוניה חוותה עוד מכה לפני מספר שבועות, לאחר שהחלה לצאת במשך חמישה חודשים עם שלומי טהורי בן ה-56 הגדול ממנה ב-22 שנה, אך השניים חוו במשבר זוגי עמוק ולא מצליחים לגשר על הפערים, כאשר נראה שהפרידה ממש מעבר לפינה.
טהוניה היא זוכת העונה החמישית של האח הגדול, דוגמנית ושחקנית, שחוותה בשנים האחרונות לא מעט טלטלות במישור הזוגי. בינואר 2020, נישאה ליניב בן-משה ובחודש יולי 2020 נולדה לזוג בת. הנישואין לא החזיקו מעמד זמן רב ובאוקטובר 2021 הם התגרשו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר ״לה נכנעה״????
    יובל 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים לא נכנעים למחלה, היא פשוט גומרת אותם. לשים את הכניעה בידיים של הנפטרת זה פשוט חוסר רגישות. תתביישו!!!
    סגור