ויראלי

השחקן האהוב התבקש לא לדבר במשך חודש שלם: "עברתי ניתוח"

משה אשכנזי עדכן את עוקביו על ביטול ההופעות והניתוח: ״אתמול נותחתי באסותא והוציאו לי את היבלת ממיתרי הקול, זה קורה לאומנים ומורים ואנשים שמשתמשים הרבה בקול. נגזר עליי לא לדבר בחודש הקרוב, אני יכול רק לכתוב אז הופעותיי באוגוטס בוטלו״ 
מערכת ice | 
משה אשכנזי בקמפיין זוגלובק (צילום ליאור נורדמן)
כואב. השחקן, כוכב רוקדים עם כוכבים לשעבר והקומיקאי משה אשכנזי עבר אמש (שלישי) ניתוח פולשני כירורגי בבית החולים איכילוב, זאת לאחר שאובחן עם יבלות במיתרי הקול.
לדבריו של השחקן האהוב, כעת הוא התבקש על ידי רופאיו לשמור על שתיקה לתקופה של חודש ימים לאחר שנאסר עליו לדבר, זאת כדי להבטיח את הצלחת הניתוח שעבר. בעקבות זאת, כל ההופעות שלו לחודש הקרוב, כמובן מבוטלות.
 
אשכנזי העביר זאת בדרך משעשעת למדי לעוקבים שלו ברשתות החברתיות בסרטון אילם ששיתף באינסטגרם הוא עדכן את עוקביו על ביטול ההופעות והניתוח: ״אתמול נותחתי באסותא והוציאו לי את היבלת ממיתרי הקול, זה קורה לאומנים ומורים ואנשים שמשתמשים הרבה בקול. נגזר עליי לא לדבר בחודש הקרוב, אני יכול רק לכתוב אז הופעותיי באוגוטס בוטלו״ . 

יש לציין שזו שנה שנייה ברציפות שהתכניות של אשכנזי נאלצות להשתנות, זאת לאחר שבשנה שעברה נאלץ אשכנזי לבטל את הופעותיו לאחר שאושפז שבוע ימים באיכילוב עם חשד לאפנדיציט, מה שהשבית אותו למספר שבועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה