ויראלי

אביב גפן עוקץ: "המוכשר מנייאכ, השני סתם מני"

מי שיצא נגד האח הצעיר למשפחת אסייג הוא אביב גפן שהעלה סטורי קצר בו כתב: "כשהמוכשר במשפחה מנייאכ והלא מוכשר סתם מני"

מערכת ice | 
אביב גפן (צילום צילום יחצ - דן דיזיין סנטר)

המתיחות בין שלום אסייג לאחיו מני אסייג נמשכה גם היום (שלישי), כאשר הפעם, שלום יצא בצורה פומבית נגד אחיו מני ותקף אותו לאחר שזה קרא למפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט לא להגיע לסרט 'ההילולה' שיצא ביום חמישי לבתי הקולנוע.

מי שיצא נגד האח הצעיר הוא אביב גפן שהעלה סטורי קצר בו כתב: "כשהמוכשר במשפחה מנייאכ והלא מוכשר סתם מני". שני האחים אגב חוו קריירה מצליחה כל אחד בתחומו, האחד בתחום התסריטאות והשני כסטנדאפיסט ושחקן.


תחילה, מני כתב כך בחשבון הטוויטר שלו: "אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו. לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם".
 



שלום אסייג הגיב בכעס ותקף את אחיו פומבית ואמר לגיל משעלי ב-mako: "הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי! מני לקח חלק בכתיבה בתחילת הדרך, אבל מי שעמל על התסריט בשנה האחרונה הם דניאל אסייג ואור כהן. לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ". לרן בוקר ב-ynet אמר: "מאוד לא מסכים עם הדברים שמני אחי כתב ומתנער מהם. זה דברים בניגוד לגמרי לראיית עולם שלי. הסרט הזה נעשה כדי לשמח את עם ישראל ודווקא בתקופות האלה כולם מוזמנים מימין, משמאל בעד ונגד המהפכה. אחים אנחנו".

כזכור, כל זאת לאחר שבסוף השבוע התסריטאי והפעיל הימני מני אסייג התרעם על קטע מתוך ראיון שערכו במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות עם לא אחר מאשר אחיו - שלום אסייג. זו האמירה של המראיין יואב בירנברג שהרגיזה את מני אסייג: "רק עכשיו מני קומם הרבה אנשים כשאמר שהוא מציע לקדם את המוחים בנתב"ג עם 'גבס על היד וגבס על הרגל' והתייחס לרעיון לייבא מרוקאים מצרפת כדי לשרוף להם מכוניות".
 

כך הוא הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "אז היום התור של ידיעות לסלף מציאות: זה מתוך הראיון ב-7 לילות שערך יואב בירנברג עם שלום. לא היה ולא נברא! סילוף המציאות! אין לי מינימום כבוד לחוסמי נתב״ג העבריינים, אבל מעולם לא אמרתי דבר כזה! קצתי ומאסתי בעיתונאים האלה!".
 
אם תהיתם, זה מה שענה שלום בראיון עצמו: "אני תמיד אומר למני - 'אלוהים נתן לנו כוח, ובכוח הזה אנחנו צריכים לחבר אנשים ולקרב ביניהם'. מני לקח את הסיכון ומוכן לשלם את המחיר על מה שהוא אומר. מני של הטוויטר הוא לא מני האמיתי. אם תיפגש איתו ותדבר איתו, תראה שזה בן אדם נעים, אוהב וטוב לב, ועושה כל כך הרבה חסדים. אני אומר לו, 'אנשים חושבים שאתה מישהו אחר. תירגע', אבל זה בוער בו. יש לו פתיל, וכשקורה משהו הוא משתגע ואומר או מצייץ מיד, והרבה פעמים גם מצטער על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה