תרבות ופנאי

שלום אסייג ו'ההילולה' בהישג ענק: מה עשה הסרט ב-4 ימים?

שובר הקופות הגדול הבא: "ההילולה" שמבוסס על "שנות ה-90" של משפחת אסייג, הגיע לבתי הקולנוע ובסוף השבוע הראשון להפצתו יותר מ-100 אלף איש הגיעו לצפות, בדומה לסרט 'לשחרר את שולי' של מה קשור
מערכת ice | 
כרזת הסרט ההילולה (צילום מתוך הטוויטר של מני אסייג)
אחרי שבחודש שעבר סרטי יונייטד קינג חשפו את הפוסטר של הסרט החדש שמבוסס על הסדרה הפופולרית "שנות ה-90" ששודרה ברשת 13, וייקרא "ההילולה" הסרט, בבימויים של אריאל בנבג'י ושלום אסייג, שכמובן גם מככב בסרט, הסרט עלה ביום חמישי להקרנה בבתי הקולנוע השונים אחרי המתנה ארוכה וכמו כן, אחרי שבשבועות האחרונים הפרסומות והפרומואים לסרט תפסו תאוצה. והתוצאה? מדובר בשובר קופות אמיתי.
ב-mako פורסם כי יותר מ-100 אלף ישראלים כבר צפו בסרט "ההילולה" 4 ימים בלבד מאז שהוקרן לראשונה. חברת "יונייטד קינג", שמפיצה ומפיקה את הסרט טוענת שמדובר בפתיחה חזקה כמו של "לשחרר את שולי", שאותו ראו בשלושת הימים הראשונים שלו באקרנים כ-102 אלף צופים. 

הפוסטר הרשמי של "ההילולה" (צילום: דויד סקורי. עיצוב פוסטר: שיין הורוביץ)
מני אסייג, אחד מיוצרי הסרט ואחיו של שלום אסייג, שמככב בדמותו של אביהם, פרוספר, התייחס בהתרגשות ליציאתו של הסרט וצייץ בטוויטר: "בשעה טובה ובסיעתא דשמייא. הכל מאיתו יתברך וכבוד לכל המעורבים".
 
לצד שלום אסייג, בסרט מככבות כל הדמויות מהסדרה שנות ה-80, וכן סדרת ההמשך שלה שנות ה-90: דניאל אסייג, אוולין הגואל, שלומי קוריאט, אריק משעלי, גרא סנדלר, אוראל צברי ועוד.
ללא ספק יהיה מעניין לראות האם הסרט יצליח להגיע לרמת ההצלחה של "לשחרר את שולי" מהקיץ שעבר, שהגיע להשיג של מעל מיליון כרטיסים. בכל מקרה, יוצרי הסרט מצפים לפחות לכחצי מיליון צופים, בדומה לסרטי הקומדיה "מכתוב" ו-"מחילה" של גיא עמיר וחנן סביון מהשנים הקודמות.
שנות ה-90 עוסקת בקורות משפחת אסייג ומציגה בצורה קומית את החברה ואת העדתיות שאפיינה את ישראל בשנות ה-80 גם ה-90, מה שכמובן רלוונטי בצורות כאלו ואחרות גם היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה