ויראלי

כוכב הסרט החדש 'ההילולה' מתרגש: "יכאיב לכם בבטן"

"ההילולה" שמבוסס על "שנות ה-90" של משפחת אסייג, מגיעה היום לבתי הקולנוע, ואוראל צברי בטירוף: "מהיום בבתי הקולנוע הסרט ״ההילולה״! לכו לבילוי משפחתי אמיתי כי מזמן לא ראיתי סרט כזה שקולע ליטרלי לכל גיל, כל מגזר, ומתאים לכולם! תהנו"
מערכת ice |  1
כרזת הסרט ההילולה (צילום מתוך הטוויטר של מני אסייג)
אחרי שבחודש שעבר סרטי יונייטד קינג חשפו את הפוסטר של הסרט החדש שמבוסס על הסדרה הפופולרית "שנות ה-90" ששודרה ברשת 13, וייקרא "ההילולה" הסרט, בבימוים של אריאל בנבג'י ושלום אסייג, שכמובן גם מככב בסרט, עולה היום (חמישי) להקרנה בבתי הקולנוע השונים אחרי המתנה ארוכה וכמו כן, אחרי שבשבועות האחרונים הפרסומות והפרומואים לסרט תפסו תאוצה. אחד מכוכבי הסרט נרגש מאוד.
 הקומיקאי אוראל צברי כתב באינסטגרם שלו: "חלומו של כל שחקן לקבל על עצמו דמות שתלווה אותו, שיזהו אותו בה, שתצליח להצחיק אנשים, ב״ה זכיתי לקבל את הדמות של ציון, דמות שאני יכול לעוף בה כמו שרק אני חולם! תודה למשפחת אסייג על הזכות לקחת חלק בסיפור המשפחתי והפעם גם על המסך הגדול! זה לא מובן מאליו אחרי עונה אחת להכנס לתוך תסריט של סרט כזה קורע!!".

הפוסטר הרשמי של "ההילולה" (צילום: דויד סקורי. עיצוב פוסטר: שיין הורוביץ)
עוד הוא כתב: "תודה למני דניאל ואור על התסריט שהולך להכאיב לכם בבטן מרוב צחוק, לבנבג׳י ושלום על הבימוי! לכל ההפקה שבזמן שיא של 4 חודשים הביאה אשכרה סרט מהצילומים אל מסך הקולנוע שלכם! לקאסט המטורף שקיבל אותי אליו! וכמובן לקהל, שתמיד נותן מילה טובה ברחוב, שמזמין אותי לבוא לבני ברק, ושאומר לי שאני לא מחובר לחשמל. מהיום בבתי הקולנוע הסרט ״ההילולה״! לכו לבילוי משפחתי אמיתי כי מזמן לא ראיתי סרט כזה שקולע ליטרלי לכל גיל, כל מגזר, ומתאים לכולם! תהנו".
מני אסייג, אחד מיוצרי הסרט ואחיו של שלום אסייג, שמככב בדמותו של אביהם, פרוספר, התייחס בהתרגשות ליציאתו של הסרט וצייץ בטוויטר: "בשעה טובה ובסיעתא דשמייא. הכל מאיתו יתברך וכבוד לכל המעורבים".
 
לצד שלום אסייג, בסרט מככבות כל הדמויות מהסדרה שנות ה-80, וכן סדרת ההמשך שלה שנות ה-90: דניאל אסייג, אוולין הגואל, שלומי קוריאט, אריק משעלי, גרא סנדלר, אוראל צברי ועוד.
ללא ספק יהיה מעניין לראות האם הסרט יצליח להגיע לרמת ההצלחה של "לשחרר את שולי" מהקיץ שעבר, שהגיע להשיג של מעל מיליון כרטיסים. בכל מקרה, יוצרי הסרט מצפים לפחות לכחצי מיליון צופים, בדומה לסרטי הקומדיה "מכתוב" ו-"מחילה" של גיא עמיר וחנן סביון מהשנים הקודמות.
שנות ה-90 עוסקת בקורות משפחת אסייג ומציגה בצורה קומית את החברה ואת העדתיות שאפיינה את ישראל בשנות ה-80 גם ה-90, מה שכמובן רלוונטי בצורות כאלו ואחרות גם היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדוע הפסקתי לצפות
    גבי ל. 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסדרה שנות ה 80 וה 90? מה שמפריע לי בסדרות האלו זה ההוכחה המוגזמת של הדמויות. יש כמה דמויות שעשו אותן מגוחכות בצורה ממש מטופשת. אמנם פרוספר לא יוצא מגוחך, קצת אולי אבל דווקא חסרה השנינות של אדם שרשי שאני מאמין שהיו ויש כאלו יותר מהמגוכחים. אחרי מספיק פרקים הפסקתי לצפות, ממש הגיע לי, אני מכיר לא מעט אנשים כמו הדמויות ואף אחד לא היה כזה מגוכח. יוצרי הסדרה יכלו לתת קצת יותר כבוד לדמויות.
    סגור