ויראלי

בן אל תבורי חוזר לאקסית: זו ההודעה המרגשת שפרסמו

חודשיים אחרי שנפרד מזוגתו דני לוי, בעקבות ריב גדול של השניים, כשעל פי הדיווחים היא לכאורה עזבה את דירתם המשותפת, השניים כעת שוב ביחד והקן המשפחתי שלהם גם הוא גדל
מערכת ice | 
בן אל תבורי נחת בארה"ב (צילום אינסטגרם, vecteezy)
לא מעט חודשים חלפו מאז שבן אל תבורי עמד בלב סערת ההקלטות ששלח לאקסית אורטל עמר ובהם התבטא גם נגד בנו הקטן תו פרינס וכן פירוק הצמד המוזיקלי עם סטטיק, מה שגרם לו לטוס לארצות הברית לארצות הברית כדי להתאחד עם זוגתו דני לוי. אבל רק לפני חודשיים השניים הסירו עוקב אחד מהשנייה ולוי אף עזבה את דירתם המשותפת.
הערב (שני) דרך האינסטגרם, השניים שוב מכריזים כי הם בקאמבק מרגש, שבמסגרתו הבית שלהם עומד להתמלא. זוגתו של תבורי שיתפה תמונה שלה אוחזת בשלושה כלבים, שניים מתוכם שכבר גידלו בזמן הזוגיות שלהםב במשך שנה וכעת יש להם אח חדש, פומרניאן גזעי: ״המשפחה שלנו", כתבה לוי ותייגה את בן אל ששיתף מיד

תבורי החליט להסיר עוקב מזוגתו באינסטגרם, דבר אליו שמו לב לא מעט מהעוקבים האדוקים. ולא מעט שמועות על פרידה של השניים החלו לצוץ. הפעם ייתכן שהשניים מסיימים באמת הפרק הזוגי ולא כפי שהכחישו בפעם שעברה.
בריב הקודם בין השניים שהחל עם דיווחים על פיצוץ ותבורי לא חשב הרבה לפני שהסיר ממנה עוקב. ייתכן שתבורי הקשיב לסערה ובחר לכבות אותה במהירות כאשר השיב כמעט מיד את אותו עוקב לבת הזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה