ויראלי

מאיה בוסקילה הושפלה והחליטה לנקום: "זה מגעיל, די"

לאחר שעוקב כתב לה: "את כבר לא רלוונטית ושתמצא לעצמה עבודה אחרת", הזמרת החליטה להשיב אש: "האינסטגרם לא קיים כדי שיוציאו כל כך הרבה רוע ושיימינג, זאת לא הייתה כוונתו. בושה בשבילכם, מה זה נותן לכם? מה הבעיה בלהגיד מילה טובה? היא לא עולה כסף אבל לנו שאנחנו קוראים את הדברים האלה"
מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
למאיה בוסקילה נמאס והיא לא מתכוונת לשתוק יותר לתגובות המכוערות ברשת. הביקורות הקשות ברחבי הרשתות החברתיות לא פסחו גם על הזמרת הוותיקה, אך כאשר אחד העוקבים כתב לה "את כבר לא רלוונטית ושתמצא לעצמה עבודה אחרת", היא החליטה לשבור את הכלים פעם אחת ולתמיד.
בוסקילה החליטה לתת מענה לכל העקיצות והאמירות המכוערות ואמרה בסטורי שהעלתה: ״אני לא מבינה את הקטע הזה, באמת, למה? אתם יודעים מה הוא עובר או חווה ביומיום? כמו שהבחור עכשיו כתב לי את כבר לא רלוונטית, הנוער לא מכיר אותך, תמשיכי לעבודה אחרת".

כאן היא פנתה בתקיפות לאותו אדם ואמרה: "אז תשמע חמוד, אני לפני סינגל חדש, קליפ חדש, ודיסק חדש ואני לא הולכת להיעלם לך, וגם לא לנוער. אם תרצה או לא תרצה, על אפך וחמתך. תיהיו טובים. אתם אף פעם לא יודעים מה הבן אדם עובר, תפסיקו זה מגעיל, מה זה נותן לכם אתם ישנים יותר טוב בלילה?".
לסיום הסבירה: "האינסטגרם לא קיים כדי שיוציאו כל כך הרבה רוע ושיימינג, זאת לא הייתה כוונתו. בושה בשבילכם, מה זה נותן לכם? מה הבעיה בלהגיד מילה טובה? היא לא עולה כסף אבל לנו שאנחנו קוראים את הדברים האלה, זה עולה בבריאות. די עם זה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה