קריירה ולימודים

מאיה בוסקילה יוצאת לדרך חדשה: החוזה הדרמטי נחשף

מאיה בוסקילה, שמייצגת את עצמה בשנים האחרונות אחרי הסכסוך המתוקשר עם רוברטו בן שושן ואחרי שגם עזבה את אבי גואטה, חתמה על חוזה עם סוכן האמנים אור מרמלשטיין, זאת לאור העובדה כי היא משיקה אלבום חדש וייוצאת לסבב הופעות בקרוב
מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
מאיה בוסקילה, הזמרת האהובה שעברה לאחרונה ניתוח מייקאובר מסקרן אחרי שעשתה הקטנת חזה, יוצאת לדרך חדשה אחרי שחתמה אתמול (רביעי) אצל סוכן אומנים נודע, זאת אחרי שנים בהן בחרה לנהל את עצמה. כך פורסם לראשונה ב-TMI.
כזכור, בוסקילה יוצגה בתחילת הקריירה המוזיקלית שלה אצל הסוכן רוברטו בן שושן, שמייצג אמנם רבים בתעשייה ביניהם גם נועה קירל. ההתקשרות של השניים הסתיימה בפיצוץ ענק ובסכסוך תקשורתי מהזכורים שהיו לנו במוזיקה הישראלית.
לאחר מכן, בוסקילה עברה לניהולו של אבי גואטה שייצג גם את שרית חדד. אבל גם ההתקשרות בין הצדדים לבסוף הסתיימה ובוסקילה החליטה לייצג בשנים האחרונות את עצמה, אך כעת היא כאמור יוצאת לדרך חדשה עם סוכן חדש.
הזמרת, שמשיקה בימים אלו סינגל חדש ומצליח וסבב הופעות חדש, נערכת לעבודה הרבה הצפויה ולכן  חתמה חוזה עם הסוכן אור מרמלשטיין שמייצג אומנים גדולים נוספים בתעשייה ביניהם אליעד נחום ושמעון בוסקילה. בוסקילה זימנה את עורך דינה בן מעוז, שערך בביתה של בוסקילה בין הצדדים את החתימה הרשמית על החוזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה