בריאות

מאיה בוסקילה עוברת מייקאובר רציני: כך תראה מעכשיו

מאיה בוסקילה נכנסת לניתוח להקטנת חזה, אחרי שחשפה כי "עם השנים הוא פשוט גדל וגדל. זו בעיה רפואית. ניסיתי להתאמן ולא יכולתי, היו לי כאבי גב קשים מאוד, הרוב בגלל החזה. אז החלטתי לחפש איפה אני עושה ניתוח"
מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
מאיה בוסקילה, הזמרת הישראלית, שיתפה בתחילת השבוע את העוקבים שלה באינסטגרם כי היא עתידה לעבור בימים הקרובים ניתוח להקטנת חזה. בוסקילה סיפרה על הכאבים שהיא חווה עקב המצב, והכריזה כי תעבור בקרוב את הניתוח. בנוסף, בוסקילה שמה סוף לשמועות שהרבה אנשים חושבים כי היא עברה ניתוח להגדלת חזה, וחשפה כי הוא טבעי לגמרי.
היום (ראשון), עם פתיחת השנה החדשה, מאיה בוסקילה עוברת מייקאובר רציני כאשר היא נכנסה לניתוח להקטנת חזה. בנוסף לכך, בוסקילה העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה לכבוד השנה החדשה.
בפוסט שהעלתה בוסקילה היא כתבה: "וואוו...2022! טוב שהיית וטוב שאת מתחלפת. היה בך הכל, כמה שינויים, כמה התארגנויות וחידושים. אמן ש-2023 תהיה בדיוק כמו התמונות שבחרתי. בריאה, שמחה, מלאה באהבת אמת, משפחתית ומלאה עד אפס מקום במוסיקה, שרים חדשים שיעשו לכם טוב על הלב והופעות שירימו אתכם לשמיים! שנה אזרחית טובה נשמות שלי".
כזכור, כשחשפה שהיא בדרך לעשות ניתוח להקטנת חזה היא כתבה: "בעוד כמה ימים אני נכנסת לניתוח להקטנה של החזה, כי עם השנים הוא פשוט גדל וגדל. זו בעיה רפואית. ניסיתי להתאמן ולא יכולתי, היו לי כאבי גב קשים מאוד, הרוב בגלל החזה. אז החלטתי לחפש איפה אני עושה ניתוח. אז כן בנות, יש כאלה שעושות את זה גם מהבחינה הרפואית ולא רק מבחינה קוסמטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה