ויראלי

כוכבת הישרדות נקלעה לקטטה בשדה התעופה ועוכבה ע"י המשטרה

כוכבת 'הישרדות' ו'הבוזגלוס', פאני בר מוחא, גרושתו של אוהד בוזגלו, נקלעה לקטטה עם נוסעת אחרת בשדה התעופה בטורקיה ועוכבה למשך כשעה, ביחד עם חברותיה, ג'קי אזולאי ואודליה סויסה: "מי ישמע מה עשיתי? היא דחפה אותי ואני אשמה?"
מערכת ice |  4
פאני בוזגלו (צילום אינסטגרם)
אחרי טיול בטורקיה עם חברותיה הטובות, כוכבות 'הישרדות' ג'קי אזולאי ואודליה סויסה, פאני בר מוחא, גרושתו של אוהד בוזגלו וכוכבת 'הישרדות' ו'הבוזגלוס' בעצמה, עוכבה על ידי רשויות החוק בשדה התעופה בטורקיה לאחר שנקלעה לקטטה עם נוסעת אחרת, כאשר בר מוחא שוחררה לאחר כשעה בזכות התערבות הקונסולית הישראלית בטורקיה.
בסטורי שהעלתה ג'קי אזולאי נראית פאני בר מוחא מעוקבת, בעוד ג'קי אזולאי אמרה: "פאני פה מעוכבת, אנחנו לא יכולים להגיד למה. וזהו, פשוט עצרו את כל הטיסה בגללה. אודליה, מה עושים?", כאשר סויסה הגיבה: "ניכנס באמ-אמא שלהם". אזולאי המשיכה: "פאני למה? אני רוצה להגיע הביתה. למה ככה?", בעוד בר מוחא ענתה: "תהיה חקירה ונראה מה יהיה, מקסימום ביבי יציל אותנו". 
 
אזולאי המשיכה ואמרה: "ביבי מאושפז", בר מוחא ענתה: "יש לו סגנים". כאשר הדיון נמשך כשג'קי אמרה: "ולמה כל המשטרה הזאת עלינו? למה איפה שאנחנו הולכות יש בעיות?", כאשר פאני סיכמה את האירוע ואמרה: "מי ישמע מה עשיתי? היא דחפה אותי ואני אשמה?".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ככה זה אצל ערסיות פחי זבל . (ל"ת)
    יעקב 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    פריחות (ל"ת)
    ehcumbhe 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    3 מרוקאיות בזויות, למה ציפיתם ?
    מזרחי נורמלי 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטח רבה עם טוניסאית.......
    סגור
  • אל תשכח שקלודיה קרדינלי היתה טוניסאית (ל"ת)
    חיים 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור