ויראלי

אופירה אסייג מתרסקת: "אני מתגעגעת, אתה חסר לי"

אופירה אסייג ממשיכה להתגעגע לילדיה שנמצאים בסאמר סקול בארצות הברית: "אני מתגעגעת לגורים שלי, אהבת חיי אריאלי אתה חסר לי"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

כאשר ילדיה נמצאים בעיצומו של סאמר סקול בארצות הברית והיא בעיצומו של שיפוץ הבית, אשת התקשורת ומגישת קשת 12 ורדיו 102FM, אופירה אסייג, מתגעגעת לילדיה וחשפה זאת במספר סטורים מרגשים בחשבון האינסטגרם שלה, כאשר העלתה תמונה של שני בניה, אריאל ואייל, וכתבה: "אני מתגעגעת לגורים שלי". בהמשך העלתה סטורי נוסף וכתבה: "אהבת חיי אריאלי, אתה חסר לי. איזה כיף שהם נהנים, חיים שלי".

בתוך כך, בזמן שצה"ל ערך את מבצע "בית וגן" בג'נין נגד יעדי טרור מי שהגיבה למבצע בסטורי שלה באינסטגרם היא אשת התקשורת הוותיקה ומגישת הטלוויזיה והרדיו, אופירה אסייג, שכתבה כך על המבצע: "השם ישמור. מתפללת שכוחותינו יחזרו הביתה בשלום, אמן".
גם בטור שלה במאקו לסוף השבוע, אסייג התייחסה לנושא הביטחון האישי בישראל כאשר כתבה: "שמרו על עצמכם, תהיו עירניים. אני שוקלת להוציא רישיון לאקדח. בן גביר אמר... ואתם?", כאשר עוד היא הסבירה על הילדות שלה בדימונה: "בגיל של אמלי שלי כבר ניהלתי מספרה והייתי מוכרת בעיר כפלפלית קטנה. ואולי גם אנחנו צריכים לבקש מהילדים שלנו לנסות לעבוד מגיל צעיר, כדי להבין את החיים קצת אחרת".
 



כמו כן טענה: "הילדים שלי בסאמר סקול בארצות הברית, וכשהם יחזרו אני מתכננת לשבת איתם לשיחה רצינית על ההוצאות, החיים, הגבולות ומה בא להם לעשות בזמן הפנוי עד ה-1 בספטמבר. הם בקלות יכולים לעשות בייביסיטר לילדים, לצאת לטיול עם כלבים והכל תמורת תשלום סמלי. זה חשוב ביותר".

בתוך כך, אסייג, שעורכת בימים אלה שיפוץ בביתה ומנצלת את העובדה שהילדים נמצאים בסאמר סקול בארצות הברית, חשפה צעד מיגון משמעותי בעקבות ההתחממות על רקע המבצע בג'נין וכתבה בסטורי: "מכינה את הממ"ד הכימי, מריחה מלחמה".
 


 

המבצע מורכב מתקיפות אוויריות יחד עם תקיפות קרקעיות ומכוונות לסיכול איום הטרור ביהודה ושומרון, חיל האוויר תקף מפקדות ששימשו כחמ"ל תצפית וכמקום התכנסות של מחבלים חמושים לפני ואחרי פעילות טרור, בנוסף שימשה המפקדה מחסה לפעילים מבוקשים על רקע ביצוע פיגועים בחודשים האחרונים בגזרה.
 

לפי הערכות המבצע צפוי להימשך מספר ימים כאשר צה"ל מתכנן להגיע למחנה הפליטים בעיר הפלסטינית שם נמצאים רוב המבוקשים.
 

דובר צה"ל הודיע: "בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ כלי טיס של צה"ל תקפו חמושים ויעדי תשתית טרור במחנה הפליטים ג'נין, בפעילות משותפת של צה"ל, שב"כ, כלי טיס של צה"ל תקפו יותר מעשר פעמים יעיד תשתית טרור וחמושים במחנה הפליטים ג'נין, בנוסף השמידו הכוחות מעבדה לייצור ולאחסון מטענים, בנוסף איתרו הלוחמים והשמידו משגר רקטות מאולתר ואמצעי לחימה נוספים, חילופי אש עם חמושים עדיין מתנהלים במקום".
 

במערכת הפוליטית לא נשארו אדישים למבצע והביעו תמיכה במבצע, שר הביטחון יואב גלנט אמר: "נגד הטרור ננקוט בגישה התקפית ויוזמת- כל מי שיפגע באזרחי מדינת ישראל ישלם מחיר כבד, אנו עוקבים אחרי התנהלות אויבנו, מערכת הביטחון ערוכה לכל תרחיש".


בקואליציה הביעו תמיכה במבצע: "מחזק את חיילי וחיילות צה"ל בפעילותם החשובה למיגור הטרור בג'נין" אמר שר הכלכלה ניר ברקת והוסיף: "עם ישראל כולו מאחוריכם מגבה אתכם, מצדיע לכם ומתפלל לשובכם הביתה".
 

שר הביטחון לשעבר בני גנץ הביע גם הוא תמיכה במבצע: "מחזק את כוחות הביטחון שפועלים כעת בג'נין, באופן נחוש ומקצועי מול הטרור שמרים את ראשו, כולנו חזית אחת מול הטרור, כל פעולה נחושה ואחראית של הממשלה תקבל גיבוי מלא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה