תקשורת ומדיה

אופירה אסייג בפרידה כואבת במיוחד: "אהבות חיי"

אחרי שבתה המריאה לסאמר סקול, מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת הוותיקה, אופירה אסייג, ליוותה לנתב"ג גם את שני בניה, אריאל ואייל, שהמריאו לסאמר סקול בניו יורק: "הגורים שלי טסי, נסיעה טובה גברים שלי, אהבות חיי"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, המגישה הוותיקה של רדיו 102FM וקשת 12, כבר מתחילה להתגעגע. אשת התקשורת חגגה בשבת יום הולדת 14 לבתה הגדולה אמילי בלונה פארק תל אביב עם כל חבריה ואחיה הקטנים ונפרדה גם מבתה, שטסה לסאמר סקול, כאשר כעת, גם שני בניה של אסייג, אריאל ואייל, עלו על מטוס בדרך לסאמר סקול בניו יורק, ונראה שהפרידה לא פשוטה מבחינתה של אסייג.
בסטורים שהעלתה אסייג החזיקה את ידיהם של שני בניה בנסיעה בדרך לנתב"ג וכתבה: "אריאל ואייל טסים, ממשימה למשימה. הגורים שלי טסים לסאמר סקול בניו יורק. אהבות חיי. נסיעה טובה גברים שלי, אהבות חיי".

אופירה אסייג ושני בניה בנתב"ג (אינסטגרם - הסטורי של אופירה אסייג)
אסייג בירכה את בתה באינסטגרם וכתבה: "כל שנה אמלי שלי טסה לסאמר סקול והפרידה קשה לי ולה… ואז מגיעה השאלה ״אז למה?״ כי אהבת חיי הנסיכה שלי גדלה והשהייה מחוץ לבית מעניקה לה כל כך הרבה חוויות טובות על החיים האמיתיים בלי אמא ואבא. אמלי מתחשלת, מתמודדת, מכירה חברות חדשות ותרבויות שונות".
עוד הוסיפה: "חודש אחד כמו נצח עבורי אבל זה כל כך עוצמתי ומהנה עבורה … אז אני אסיים עוד חבילה של רסקיו ויעבור לי. ואמלי (ותיכף גם אריאל ואייל טסים) תקבל מתנה לחיים: עצמאות ואנגלית ברמה של ברק אובמה ועוד מעט נפגשות אהבת חיי אמלי מנקין שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה שופוני!!!
    ריקי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתם כמה פעמים אמרה סאמר סקול? מה עובר עליה. חצי מילדי הארץ טסים לסאמר סקול. די כבר!!!
    סגור