ויראלי

אביב גפן ניצל מהפיגוע בתל אביב? "ראיתי אנשים רצים באמוק"

גפן סיפר לקהל בהופעה שלו בזיקים: "ראיתי אנשים רצים אחרי ששמעו יריות ואנשים עם דמעות בעיניים שהיו יריות ואת הדריסה וראיתי המון אנשים מתקבצים ורצים באמוק ברחובות. כאב לי הלב עלינו כעם ועל המצב הכללי. גורל תל אביב הוא גורל עוטף עזה וצריכים לנהוג באותה המידה כלפי כל האיזורים"
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
אביב גפן התארח אמש (שלישי) בקיבוץ זיקים בעוטף עזה וזכה לאהבה גדולה מהקהל, כאשר אלפי אנשים הגיעו לראותו, הוא כמובן גם נשא מילים על הבמה ביום העצוב בו כמה שעות קודם לכן נדרסו אנשים בתל אביב על ידי מחבל.
גפן סיפר לקהל: "ראיתי אנשים רצים אחרי ששמעו יריות ואנשים עם דמעות בעיניים שהיו יריות ואת הדריסה וראיתי המון אנשים מתקבצים ורצים באמוק ברחובות. כאב לי הלב עלינו כעם ועל המצב הכללי. גורל תל אביב הוא גורל עוטף עזה וצריכים לנהוג באותה המידה כלפי כל האיזורים".

רק לפני חודשיים, למרות החשש מהמצב הביטחוני ובוודאי אחרי המוות של תושבת רחובות שרקטה פגעה ישירות בדירתה, אביב גפן פתח את הופעת הענק שלו בפארק הירקון מול כ-40 אלף בקהל שלא פחדו להגיע למרות החשש מאזעקות וניסה לשלהב.
״אני מודה לפיקוד העורף שאיפשר והנחה אותי מה לעשות", אמר אביב גפן, שעלה להופיע על רקע סמל השלום המזוהה עימו עוד מראשית שנות ה-90 כאשר פרץ לראשונה. הוא בחר להקדיש לתושבי עוטף עזה את שירו "עורי עור" ונשא מסר רגש.
 
גפן אמר לקהל שהגיע בהמוניו: "אני מקדיש את השיר הבא לתושבי העוטף. יש כמה שבבית, או שומרים על האחים, או עם ההורים, אז דבר ראשון אני אעשה לכם הופעה רק בשבילכם החברים בדרום". יש לציין שבסביבות 21:10 נורה מטח לכיוון המרכז ואזעקות נשמעו בראשון לציון וחולון והיירוטים הורגשו גם בהופעה
 
עוד העביר מסר נוסף לצופים: "אנחנו כאן הערב כדי להעביר מסר שחשוב יותר מכל שיר - שאנחנו בוחרים בחיים. אף אחד לא ישתיק את ישראל לעולם". כמו כן, הזמר הבטיח בין היתר כי הוא יקיים הופעת פיצוי מיוחדת עבור תושבי הדרום שלא יכלו להגיע בשל המצב הביטחוני ונאלצו לוותר על מקומם בפסטיבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה