תרבות ופנאי

אביב גפן חגג יום הולדת. מי הפוליטיקאית מהימין שהפתיעה בעוגה?

במסיבה מצומצמת שהתקיימה על רקע הסערות האחרונות בחייו, ציין אביב גפן יום הולדת 50 עם משפחה וחברים. אחת החברות הטובות אותה "רכש" בשנה האחרונה בעת שהייתה שרה הגיעה עם פאי תפוחים
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
הזמר והיוצר אביב גפן חגג יום הולדת 50 מאוד מורכב על רקע פטירתו של אביו, והסערה סביב נשף הרוק ההיסטרי בפארק הירקון שנערך למרות המצב הביטחוני.
במסיבה אינטימית עם משפחה וחברים קרובים בלבד, אולי לרגל המצב, השתתפו לפחות שתי נשים שהפרסום על חברותן עם גפן הפתיעה רבים בשנה האחרונה: אחת היא בלוגרית האוכל המצליחה דניאל עמית, שבתחילה סברו כולם כי מדובר בזוגיות אך הסתבר כי ידידתו הטובה, והשנייה היא השרה לשעבר איילת שקד.
דניאל עמית חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי גפן "נאלץ" לשמוע שירי יום הולדת למרות שהתחנן שלא ישירו לו, וכי איילת שקד הפתיעה את הזמר עם עוגת פאי תפוחים מאפה ידיה, שהייתה מוצלחת מאוד.
כזכור החברות בין גפן ושקד נחשפה במהלך השנה שעברה במקביל להתקרבותו של הזמר לציבור הדתי והחרדי ובצל אמירות הפיוס שלו. בחודש יולי שעבר אפילו הקדיש גפן לשרת הפנים דאז שקד, שנכחה בהופעתו בקיסריה, את השיר "יומן מסע". גפן הסביר: "הייתי איתה בהרבה רגעים שהציעו לה הכול והיא לא לקחה כלום כדי לא לבגוד בחבריה".
אתמול פרסם אביב גפן בסטורי שהעלה: "הקהל האהוב שלי שלא הצליח להגיע לנשף רוק 11 בפארק הירקון. אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הביטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לכם את החוויה המלאה - כרטיסים ללא תשלום למופע הגדול והמושקע ביותר שלי - נשף רוק 12, שיתקיים בעוד כמה חודשים. אנחנו מבטיחים לכם הפתעות ואירוחים מיוחדים כיאה לכל נשף רוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה