בארץ

הרוג בפגיעה ישירה בבניין ברחובות, 10 פצועים נוספים

הרקטות נורו למרכז וצוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע לאשה כבת 65, שנחבלה בראשה כתוצאה מנפילת רקטה ברחובות. בשלב זה היא בהכרה מלאה, אותרו עוד 10 פצועים בשל הנפילה, אחד מהם מת בעקבות הפגיעה. צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
כיפת ברזל (צילום יונתן סינדל פלאש90)
הרוג ישראלי ראשון במבצע הערב (חמישי). על פי דיווח ראשוני, לראשונה במבצע הנוכחי נרשמה נפילה או רסיסי טיל ברחובות. למוקד ההצלה הגיע דיווח על פצועה אחת במקביל לירי לשפלה, צה"ל ממשיך לתקוף ברצועת עזה בשעה זו והפסקת האש מתרחקת עד שיושגו המטרות.
מדוברות איחוד הצלה על רקע ההתפתחויות במבצע מגן וחץ נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע לאשה (כבת 65) שנחבלה בראשה כתוצאה מנפילת רקטה ברחובות. בשלב זה היא בהכרה מלאה. תעודכנו בהמשך".
כמו כן, 20 שיגורים בארבעה מטחים לעבר העיר אשקלון בדקות האחרונות. כמו כן, רקטה פגעה במבנה ציבורי בשדרות ריק מאדם. אין נפגעים בגוף, נגרם נזק למבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מדווחים על 10 פצועים, בהם אחד שהוגדר במצב אנוש ומת לאחר מכן מפצעיו.
על פי הדיווחים ב-N12, מקורות ברשות הפלסטינים אמרו לאל-ערביה: ישראל עצרה את המשא ומתן על הפסקת אש עד לסיומן של כמה פעולות ברצועת עזה. המשטרה איתרה כעת בתום סריקות מבצעיות, פגיעת רקטה/יירוט במבנה באחת הערים, בגזרת מרחב שפלה.
 
דוברות איחוד הצלה - מבצע מגן וחץ מסרה: "בהמשך לרחובות: צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעדכנים על נפגע אנוש שעדיין לכוד - כוחות כיבוי פועלים לחילוצו. כמו כן: עד כה הוענק סיוע בזירה לאשה (כבת 65) ולארבעה נפגעים נוספים במצב קל כתוצאה מנפילת הרקטה. צוותי חוסן מסייעים למספר נפגעי חרדה. תעודכנו בהמשך". לאחר מכן עודכן שהפצוע אנוש מת מפצעיו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חובה לחסל את אירגוני הטרור לצמיתות
    בלה 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא יתכן שכל פעם הם יתחמשו כשנוח להם הפסקת אש
    סגור
  • 1.
    מה עושים אנשי פיקוד העורף??
    דני 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רואים את פיקוד העורף מזיזים איזו אבן בדירה ואח"כ פונים למשהו אחר ... הם נראים כאילו שאינם יודעים מה לעשות .. אוסף של מבולבלים.... למה הם מזיזים רסיסי אבנים... צריך לחשוב על כך שיש לאתר רכוש בעל ערך חלשמור עליו עבור הדייר עצמו או משפחתו.. בישראל כמו בישראל.. מיד סקרנים, קשקנים.. ובטלנים..
    סגור