ויראלי

תושב שדרות שביתו נפגע מרקטה: "נזק רציני, שוקל לעזוב"

אבי אלקיים, תושב שדרות, שביתו נפגע מפגיעה ישירה, שחזר את רגעי הדרמה וטען כי הוא שוקל לעזוב את העיר בעקבות כך: "אשתי נכנסה לחרדה, יש נזק גדול לבית"
מערכת ice |  4
פגיעת רקטה באשקלון (צילום פלאש 90)
לפני שלושה ימים, צה"ל פתח במבצע "מגן וחץ" נגד ארגון הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה, עם חיסול ממוקד של שלושה בכירים בארגון, מבצע שנכנס היום (חמישי) כאמור ליומו השלישי. בתגובה לכך, הג'יהאד החל במטחי טילים כבדים מאוד לעבר דרום ומרכז הארץ, כאשר בתוך יום אחד שוגרו למעלה מ-500 טילים לשטח ישראל שגרמו לשיבושים רבים, בעיקר בדרום הארץ.
אבי אלקיים, תושב שדרות, הוא בין הנפגעים הקשים מהאירועים האחרונים, כאשר רקטה שנורתה מהרצועה פגעה ישירות בביתו וגרמה לנזק רב. הבוקר, הוא שחזר את שאירע בראיון לתוכנית "שבע תשע" עם ניסים משעל וסיון כהן ב-103FM, שם סיפר כי היה לבני משפחתו נס גדול, כאשר אשתו ובתו היו בבית ונכנסו למרחב המוגן כמה שניות לפני הפגיעה הישירה.
"הייתי בעבודה ואז אשתי התקשרה אליי בוכה ואמרה שהייתה נפילה בבית, מיד טסתי לפה. הם היו באותו זמן בממ"ד. היא נכנסה לחרדה. יש נזק גדול לבית", סיפר אלקיים בפתח דבריו. אלקיים ומשפחתו מתגוררים כבר 25 שנה בשדרות, והוא שיתף בנוגע לחרדות הגדולות שהוא חווה: "אנחנו נבהלים מכל רעש, מכל דבר".
על השאלה האם בעקבות הנפילה הישירה על ביתו הוא חושב לעזוב את שדרות השיב כי הוא שוקל זאת בחיוב: "עד עכשיו לא חשבנו על זה כי אנחנו רגילים וזה לא נגע בנו כל כך, אבל עכשיו כן". עוד הסיף וסיפר על הנזק הרב שנגרם לביתו: "נהרסה כל הגינה, המכוניות, כל פינת הישיבה, הדלת, הפרגולה, יש שם נזק רציני".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שדרות
    יוסי 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחח שדרות כמו בית קברות משעה 6 בערב עוצר בלי הטבת המס מי יגיע לשם גם המיתנחלים שהישתלטו על העיר יברחו הגיעו נטו למען הטבות המס וראש עיר חרה ביביסט מצויי
    סגור
  • יוסי קצת הבנה כלפי המצב לא תזיק לך
    דוד 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתגובתך אני מבין שאינך תושב המקום ראש העיר אינו חבר בליכוד הוא מנוער בני עקיבא אתה יכול לבכות ולזעוק על זה שהוא שם אבל מה לעשות הוא מצמיח את העיר ואתם השמאל עוקרים ומחריבים כל מקום יפה אתם המהרסיך ומחריביך שנאמר קחו את המזוודות תחזרו לגרמניה אוהבים אותכם שם
    סגור
  • 1.
    כל שנה ישראלים עוברים דירה
    נהגוס 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שדרות היא עיר שצומחת חזק בשנים האחרונות, וזה לגמרי בסדר אם למול המוני המגיעים יהיו גם מעט שיעזבו למקום אחר. הכל בסדר. יש חיסרון של טילים מדי פעם (עם סיכון נמוך, אך לא אפסי, להפגע), ומנגד יש מחירי דיור נוחים והטבות מס, ועובדה שזה מה שקובע לישראלים. גם בקרית שמונה יש סיכון טילים. שדרות נהנית מגידול עיקבי ומתמשך במספר התושבים.
    סגור
  • תגובה לא ראויה
    משה 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא יפה ולא נעים לגלות שישנם אנשים חסרי רגש ואנושיות למול מי שחורבן ביתו לנגד עיניו, וכל עוד לא מדובר בביתו של המגיב אז הכל נראה טוב...
    סגור