ויראלי

מיכל הקטנה מזועזעת: "לא מצליחה להתאושש, פחד וחרדות מטורפות"

מיכל הקטנה חשפה בעקבות הפיגוע המחריד בתל אביב: "רבע שעה לפני הידיעה על הפיגוע ירי שהיה בתל אביב, הבת שלי הייתה שם. אני לא מצליחה להתאושש מהדבר הזה, זה פשוט מטורף". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
פיגוע דריסה משולב עם דקירות מזעזע במיוחד התרחש היום (שלישי) בתל אביב: על פי דיווח של מד"א, בפיגוע דריסה משולב עם דקירות בשתי זירות באזור פנחס רוזן, נפצעו 8 בני אדם, שפונו לבית החולים, אחת מהם, אישה בת 46 במצב אנוש.
מיכל הקטנה, כוכבת הילדים, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על הדרמה הגדולה שעברה עליה: "ביום מטורף שיש לי בו שלוש הופעות, אני לא יכולה להגיד את זה אבל בערך רבע שעה לפני הידיעה על הפיגוע ירי שהיה בתל אביב, הבת שלי הייתה שם, היא לומדת שם שיעורים פרטיים במתמטיקה", סיפרה מיכל ויצמן.
ויצמן הוסיפה בכאב: "אני לא מצליחה להתאושש מהדבר הזה, זה פשוט מטורף, מטורף מטורף. משהו צריך לקרות, אי אפשר לחיות ככה, בפחד ובחרדות המטורפות האלה, פשוט אי אפשר".
 

ממשטרת ישראל נמסר נכון לשעה זו לגבי הפיגוע כי "בהמשך לדיווח על רכב שפגע ברחוב פנחס רוזן עולה כי על פי החשד  פגע  חשוד שנהג ברכב שנסע מדרום לצפון בהולכי רגל שעמדו במרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן, יצא מהרכב ודקר  אחרים עם חפץ חד. המפגע נוטרל". 
עוד נמסר כי "באירוע נפגעו 8 אנשים:  3 במצב  קשה, 2 פצועים במצב בינוני ו-3 במצב קל פונו לבתי החולים בילינסון ואיכילוב (כך לפי גורמי הרפואה). כוחות הביטחון וההצלה  הגיעו למקום ונסיבות האירוע נבדקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה