ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' מוותר על מיליונים? זו הסיבה

ליאור ברקוביץ', בנו של אגדת הכדורגל ומגיש הטלוויזיה והרדיו, אייל ברקוביץ', פתח בקמפיין טוויטר שנועד להשיג לו חוזה בבית"ר ירושלים, כאשר בין היתר, ברקוביץ' ג'וניור חשף שיחה בינו לבין אביו, בה אייל שאלה: "אם אומרים לך 5 מיליון פאונד בשנה בטוטנהאם או 100 מיליון באל נאסר לאן אתה הולך?", כאשר ליאור השיב: " רק לבית"ר ובחינם"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
לאחר שהשתעשע עם הרעיון של מעבר לסעודיה והצטרפות לאל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, נראה שלליאור ברקוביץ', כדורגלן הפועל פתח תקווה בעונה החולפת ובנו של אגדת הכדורגל ומגיש הטלוויזיה והרדיו, אייל ברקוביץ', יש יעד חדש וקצת יותר ריאליסטי בראש, כאשר ברקוביץ' ג'וניור פתח בטוויטר בקמפיין להחתמתו בבית"ר ירושלים, כאשר אף הצהיר שהוא מוכן לבוא לשחק במועדון הצהוב-שחור מהבירה בחינם.
כעת, כאשר עוד לא ברור האם יוסי אבוקסיס וברק אברמוב ירימו את הכפפה ויחתימו את ברקוביץ' בשורות מחזיקת גביע המדינה, ברקוביץ' המשיך בקמפיין הטוויטר שלו בנסיון לסגור הקיץ מעבר לבית"ר ירושלים, כאשר תחילה כתב: "איך בא לי שבית"ר יחתימו אותי", צייצן בשם אורי בכר ענה לו: "לא צריך עוד אפסנאי יש את מאיר הרוש", כאשר אחד נוסף כתב: "אתה יודע שהקהל של בית״ר תומך בביבי, בן גביר, החרדים והרפורמה המשפטית. מוכן לשחק בשביל קהל כזה?".
עם זאת, ברקוביץ' המשיך בשלו, כאשר העלה צילום של כותרת מאתר ONE ובה כתוב: "שחקנים לא רוצים לבוא לבית"ר בלי מענק גביע", ציטוט של הבעלים ברק אברמוב מהדיון בענישה של המועדון על פריצת הקהל לכר הדשא בסמי עופר שגרם לפיצוץ טקס הנפת הגביע המסורתי, כאשר ברקוביץ' ענה: "בא בחינם הלאה".

בנוסף, ליאור העלה גם ציוץ על שיחה עם אביו, אייל ברקוביץ', וכתב כך: "אבא קופץ אליי לביקור יושבים בסלון ומדברים על המעבר המתוכנן של מנור סולומון לטוטנהאם ואז הגיעה שאלה. אבא: ליאור אם אומרים לך 5 מיליון פאונד בשנה בטוטנהאם או 100 מיליון באל נאסר לאן אתה הולך? ליאור: אני רק לבית"ר ובחינם הלאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפעל הפיס
    ישראל 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זוכה רק עובדי מיפעל הפיס
    סגור