ויראלי

יעל בר זוהר מביכה את גיא זוארץ: "מסכן אני מפריעה לו"

המגיש עובד על האנגלית שלו ואשתו סיפרה: "די אני מניחה לו. תכלס מעריצה את המקצוענות שלו", בינתיים זוארץ המשיך לדבר באנגלית והיא שאלה אותו איך הלך לו: "הלך לי מצוין אני מרגיש מאוד בנוח אני חושב"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
בעוד העונה החדשה של 'האח הגדול', נמשכת וממשיכה ליצור עניין רב, בינתיים גם המופע הקרוב של האחים זו-ארץ, כולל כמובן מגיש האח הגדול, גיא זוארץ, תופס תאוצה, אבל בינתיים אשתו יעל בר זוהר מעבירה איתו זמן איכות ומוצאת סיבות גם לצחוק על חשבונו.
בסטורי שהעלתה באינסטגרם שלה, בר זוהר נראתה יושבת ברכב לצד זוארץ שמדבר באנגלית בטלפון והיא מתחילה לצחוק והוא הסביר על המכירה הפומבית שלו שהביא מהישרדות 13 גם לאירועים פרטיים ומסיבות.

היא כתבה: "מסכן אני מפריעה לו בשיעור, טוב די אני מניחה לו. תכלס מעריצה את המקצוענות שלו", בינתיים זוארץ המשיך לדבר באנגלית והיא שאלה אותו איך הלך לו: "הלך לי מצוין אני מרגיש מאוד בנוח אני חושב".
צופי 'קופה ראשית' בכאן 11 בוודאי יודעים שכוכבה שביט, אחת הדמויות המרכזיות בסדרה, אותה מגלמת לא אחרת מקרן מור האדירה, אובססיבית לשיריהם של 'האחים זוארץ', מה שהוביל את אחד מעוקביו של מגיש האח הגדול לשאול בשאלות ותשובות בסטורי: "תהיה הופעת אורח בקופה ראשית?", כאשר זוארץ הגיב לכך: "אולי נזמין את כוכבה להופעה? מה אתם אומרים?", כאשר האופציות היו 'קללללל' ו'חבל', וכמו שבטח יכולתם לנחש, עוקביו של זוארץ התלהבו מאוד מהרעיון, כאשר 95% הגיבו בעד האיחוד בין האחים זוארץ לכוכבה שביט.
בתוך כך, זוארץ, שחזר לשדר אמש (חמישי) את 'האח הגדול' לאחר החופשה עם אשתו, יעל בר זוהר, בצרפת, במסגרתה הוא גם הנחה את טקס החתונה של מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, כאשר במהלך השידור, זוארץ חטף עקיצה מצד אשתו, שכתבה בסטורי: "אין כמו לחזור הביתה. לנשום את הילדים... ולישון במיטה שלך. ולבלות עם בעלך", זאת לצד סרטון של גיא זוארץ בטלוויזיה במהלך שידור האח הגדול.
כזכור, גיא זוארץ יערוך בקרוב הופעה חיה על הבמה, ולא של האח הגדול. האחים זו-ארץ יוצאים במופע חגיגי ״לאדינו ופיוט מבית אבא״ ב-28.07 יום שישי, בשעה 13:30 בהיכל התרבות תל אביב, אולם צוקר.
השניים מסבירים: "לאדינו ופיוט מבית אבא" התחיל מגעגוע עמוק לסבים ולסבתות שלנו, לרגעים הקטנים שנחרטו עמוק בלב. שירי הלאדינו, הרומנסות, הפיוטים מבית הכנסת הספרדי, בנוסף לשירים מקוריים שיצרנו, כל אלה משתלבים בסיפור משפחתינו, מימי גירוש ספרד ועד העלייה ארצה".
עוד הוסיף: "המופע עוטף את השירים בהפקה מוסיקלית ובעיבודים עשירים ועכשוויים, אך משאיר אותם בסביבתם המוכרת המשמרת את הניחוחות והריחות מבית ואת צלילי ילדותנו בשילוב הסיפור המשפחתי".
 
יצירתם האישית של האחים זו-ארץ הופכת ליצירה ישראלית-לאומית. מסע השורשים שלהם ממשיך ומעמיק והם חוזרים אל הבמה עם המופע המרגש מתוך געגוע, תשוקה סקרנות ותחושת מחויבות לשמור על נכסינו התרבותיים מכל משמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה