ויראלי

גיא זוארץ נפצע בצורה קשה ונזקק לקביים: "אכלתי אותה"

בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו, זוארץ סיפר על אירוע חריג שגרם לו לפציעה הלא פשוטה שתשבית אותו בתקופה הקרובה: "אתמול הייתה מסיבת סיום בחוג כדורסל של אורי. הזמינו למשחק הורים- ילדים, כולי התרגשתי, התלהבתי"
מערכת ice |  2
גיא זוארץ בקביים (צילום רשת 13)
צופי האח הגדול הופתעו מאוד אמש (שבת), כאשר פתחו את שידורי ערוץ 13 וגילו מיד עם תחילת משדר ההדחה הראשון של התכנית כי המנחה גיא זוארץ נעזר בקביים. המגיש קיבל בסוף השבוע את הבשורה הקשה כי בזמן השידור ייאלץ לשבת או להסתייע בקביים, זאת לאחר שאובחן כסובל מקרע בשריר.
אבל איך זה בכלל קרה לו? בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלן, זוארץ סיפר על אירוע חריג שגרם לו לפציעה הלא פשוטה שתשבית אותו בתקופה הקרובה: "אתמול הייתה מסיבת סיום בחוג כדורסל של אורי. הזמינו למשחק הורים- ילדים, כולי התרגשתי, התלהבתי".
 
זוארץ שהשתתף במשחק הסביר: "רצתי כמו ילד נהניתי לאללה אפילו הספקתי לקלוע כמה סלים (מי שמכיר אותי יודע ששיחקתי עד הצבא בהפועל גבעתיים ונשבע שהייתי טוב) עד שפתאום שמעתי 'פלאק'".

לסיום סיפר: "הייתי בטוח שמישהו זרק על כדור גומי או משהו..עד שהבנתי שאכלתי אותה וקרעתי את השריר. זהו. אבל אל תדאגו אני לא אפקיר את האח והנה אני, מחכה לכם בשידור החי מיד אחרי החדשות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיא זו ארץ רפואה שלמה
    נאוה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה במהרה. ומקווה שעם כל העומק המשמעתי שקיים בך, תצליח לעסוק בתחומים יותר גבוהים לנשמה הטובה שאתה
    סגור
  • 1.
    בריאות חבר
    אבי.ה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רואה האח הגדול
    סגור