ויראלי

רומן חדש בבית האח הגדול: מי נתפסו בנשיקה לוהטת?

זוגיות חדשה מתפתחת לה בבית האח הגדול, כאשר הדיירים אברהם אקלום וספיר בורגיל נתפסו בנשיקה ראשונה ומרגשת במיטה, זאת למרות שניסו להסתיר זאת מהמצלמות, ובייחוד מאחיה של ספיר, שניר
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
מלבד העובדה שמנחה 'הישרדות' ו'האח הגדול' הוותיק ברשת 13, גיא זוארץ, זכה לעמוד בשני בערב מתחת לחופה בצרפת ולחתן את שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה עם הדוגמנית הישראלית מישל גרציג, גם אשתו יעל בר זוהר הייתה שם כדי ללוות אותו. בתוך כך, בעקבות שהותו של זוארץ בצרפת, הוא לא שידר אמש (רביעי) את הפרק של האח הגדול והשאיר את המושכות בידיה של שותפתו להנחיית התוכנית, לירון ויצמן, שהובילה את הנחיית הפרק מהבית בנווה אילן.
בתוך כך אגב, בפרק ששודר אמש ההפקה חשפה את החפרפרת שלה בבית, אך לא, לא מדובר באחד הדיירים שהוא 'שתול' של ההפקה, כפי שנטען כנגד כמה וכמה דיירים במהלך העונות, אלה בדמות חפרפרת העונה לשם 'חפי' שנכנסה לבית לרגל משימת התקציב איתה התמודדו הדיירים בשבוע האחרון.
בנוסף, נחשף כי יכול מאוד להיות שיש זוג חדש בבית, כאשר הדיירים אברהם אקלום וספיר בורגיל נתפסו בנשיקה לוהטת במיטה, זאת למרות שעושה רושם שניסו להסתיר זאת, גם מהמצלמות, אבל בעיקר, מפניו של אחיה של ספיר, כאשר אחיה, שניר, נקלע כבר למספר ריבים עם אברהם בבית.

בחזרה לצרפת, לפני יומיים זוארץ ובר זוהר גם החליט להיות ספונטני ולבקר בעיירת הנופש אנטיב, שם השף הישראלי המצליח אסף גרניט, כוכב 'משחקי השף' ברשת 13, פתח מסעדה חדשה בשם 'באבא', כאשר גיא זוארץ ויעל בר זוהר החליטו לבקר והחמיאו בענק: "המסעדה החדשה של אסף גרניט, מקום מושלם, אוכל מושלם, אין כמוך! וואו, אמייזוש. האוכל הכי טעים בעולם".

המסעדה החדשה של אסף גרניט בצרפת (הסטורי של יעל בר זוהר וגיא זוארץ)

זוארץ העלה סטורי מצחיק ובו סיפר: "אנחנו כאן במונית בדרך למונאקו, יש לי שותפים לשיעור בצרפתית של יעלי עם הנהג שלנו", בר זוהר ניסתה לומר שהם בחופשה לטייל, שהם רוצים לים. "אמרה 'לה מר' יודעת צרפתית, היא למדה באליאנץ רק בכיתה ט'", היא אמרה בצרפתית שבורה שזוארץ מקנאה שהיא מדברת צרפתית מצוין.
 
זוארץ המשיך והעלה אחרי החתונה פוסט באינסטגרם: "אז כן כבר כמה שבועות אני מלווה את מישל וטיבו בזומים, במיילים, בונים את טקס החופה שלהם, רוצים שייצא הכי מדויק והכי מרגש… וגיליתי שמעבר לסיפור אהבה הגדול שלהם שלרגעים נדמה שלקוח מהאגדות, יש פשוט זוג מקסים, עם אהבה גדולה כל כך גדולה אחד לשנייה, רגישים זה לזו".
לסיום הוסיף: "מישל וטיבו זכיתי ללוות אתכם ברגע הבאמת מיוחד הזה, את העוצמות של ההתרגשות בחופה אני לא אשכח. מאחל לכם שכל החיים שלכם יהיו קסומים כמו החתונה שלכם. תמיד בשמחות.. בשבילכם- אני עושה גם בריתות. אוהב אתכם. תודה על הזכות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סחתיין בהצלחה
    האחות הגדולה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סחתיין בהצלחה
    סגור