ויראלי

חנן בן ארי בווידוי מדאיג: "אני חווה כרגע כאב"

הזמר נשאל על ידי אחד העוקבים: "מה שלומך אחרי הוצאת האלבום? תשתף ממה שעובר עליך מאז". על כך השיב: "מחוזק ומשוחרר. רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד". עוד שאלו אותו: "למה האלבום הזה כל כך כואב וחשוף?", בן ארי השיב בפתיחות: "כי זה מה שאני חווה כרגע", ענה
מערכת ice |  2
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הזמר והיוצר חנן בן ארי ניצל את ההמתנה שלו בשדה התעופה באמסטרדם, בטרם המריא למונקו להופעה וערך עם עוקביו סשן של שאלות ותשובות. האלבום שהוציא בשבוע שעבר העונה לשם "יש כאן יותר מזה" עמד בלב השאלות.
הזמר נשאל על ידי אחד העוקבים: "מה שלומך אחרי הוצאת האלבום? תשתף ממה שעובר עליך מאז". על כך השיב: "מחוזק ומשוחרר. רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד". עוד שאלו אותו: "למה האלבום הזה כל כך כואב וחשוף?", בן ארי השיב בפתיחות: "כי זה מה שאני חווה כרגע", ענה.

השאלות הקשות לא הפסיקו כל כך מהר: "איך אתה מסביר את השינוי שעבר הקול שלך מהשירים הראשונים והמוקלטים להיום?", על כך הוא ענה: "פיתוח קול, הרבה הופעות, צרידות, החיים".
על הבחירה במתחם אקספו עבור הופעת הענק הבאה: "חיפשנו לעצב מקום חדש מאפס, שעושה איזה מיקס בין קיסריה למנורה. מצד אחד עוצמה, ומצד שני אינטימיות. מקומות ישיבה ומקומות עמידה. האקספו פשוט מושלם לזה. ובעיקר, אולם ממוזג באוגוסט ובלי בעיות חניה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האבא הכי טוב שיכולתי לבקש!
    שיר ציון 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבוש אני אוהבת אותך תהיה חזק????
    סגור
  • האבא? אולי. הבעל? כנראה שלא
    נאור 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואני מאוד מעריך את הזמר. אבל הביטוי "נרקומן של אושר" כאשר הבת זוג שלך נשרפת מבפנים, איך אפשר לשמוח? איך? האושר הגדול ביותר זה כשאתה גורם אושר לשני. זה מצוות ואהבת לרעך כמוך
    סגור