תרבות ופנאי

חנן בן ארי בהודעה מרגשת והבטחת ענק למעריצים: צפו

אחרי שהמופע הגדול שלו בשדרות נדחה פעמיים, הזמר קובע תאריך חדש וסופי ומבטיח: "דיר בלאק אם מישהו מבטל לנו את זה, אני לא רוצה לעשות לנו מנחוס, אבל זה קורה הפעם ואם לא – גלידה. עליי. כולם"
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
בשבוע שעבר הזמר והיוצר, חנן בן ארי, הודיע לקהל שלו כי ההופעה הגדולה שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון בשדרות תידחה בפעם השנייה. כזכור, ההופעה הקודמת נדחתה בעקבות מתיחות ביטחונית בין ישראל לבין הג'יהאד האסלאמי.
בן ארי הודיע על דחיית ההופעה בפוסט שפרסם באינסטגרם: "בגלל המצב הביטחוני בעוטף ובהוראת הצבא שלנו, הצוותים הטכניים של המופע לא יכולים להיכנס להקמות שתוכננו להיום, ולכן המופע ביום ראשון בשדרות לא יוכל להתקיים".
הוא הוסיף: "המופע הגדול שלנו יחד שוב נדחה. אבל אל ייאוש - זה רק יגרום למפגש שלנו להיות חזק יותר, אני מבטיח. יחד עם עיריית שדרות, נודיע על מועד חדש שיתפרסם בקרוב. כמובן מי שיבקש החזר כספי יקבל במלואו. אני אוהב אתכם ומחבק אתכם, שבת שלום אמן".
 

והינה היום (שלישי), בן ארי העלה סטורי משמח שבו הוא מודיע על התאריך החדש למופע וגם מבטיח פיצוי מעניין אם חס וחלילה יהיה ביטול נוסף: "טוב, חלאס, זאת הפעם האחרונה שאני מודיע על המופע הזה. סופי, סופי, סופי – יום שלישי הבא, ה-23.05, בשעה 21:00 באצטדיון טוטו בשדרות. דיר בלאק אם אנחנו לא נפגשים, דיר בלאק אם מישהו מבטל לנו את זה, אני לא רוצה לעשות לנו מנחוס, אבל זה קורה הפעם ואם לא – גלידה. עליי. כולם. נפגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה