ויראלי

יהונתן גפן מצית סערה אחרי מותו: האם יש נתק במשפחה?

טענות מצד גורמים מסוימים העלו במשפחת גפן ילדיו של האמן מאוד כועסים על ההיעדרות מצד ילדיה של הדודה יעל דיין ובעלה דב שיאון ז״ל, ד"ר רחל שיאון ודן שיאון, שכלל לא הגיעו לשבעה, אלא שהאמת כנראה אחרת
מערכת ice | 
שירה גפן (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
מסתבר שהמוות של יהונתן גפן גורם ללא מעט אנשים קרקע לנסות ולייצר קרע במשפחה. כתבת TMI ליאורה גולדנברג שטרן, סיפרה כי ניסו לכאורה לגרום לה לדווח על סכסוך גדול שפשוט לא קיים.
שטרן מספרת על דיווח מצד גורמים מסוימים על פיו במשפחת גפן ילדיו של האמן מאוד כועסים על ההיעדרות מצד ילדיה של הדודה יעל דיין ובעלה דב שיאון ז״ל, ד"ר רחל שיאון ודן שיאון, שכלל לא הגיעו לשבעה, אלא שהאמת כנראה אחרת.
 
רחל הסבירה לדברי גולנדברג שטרן: "אין שום ריב. שירה ואביב יקרים לי ואהובים עליי מאוד. היינו בהלוויה כמובן. אמי יעל הייתה בבית הקברות ואצל בת דודתה זורל'ה. כולנו במשפחת דיין כואבים עד מאוד את לכתו של יהונתן".
רק לאחרונה, בתו של המשורר והסופר יהונתן גפן ז"ל, שהלך לעולמו לאחרונה הדהימה אפילו את עוקביה כאשר עדכנה כי תרמה את תכולת ביתו של אביה המשורר לאוכלוסייה פלסטינית. העדכון של גפן מתכתב עם הסערה שעוררה גפן כאשר הגיעה להלוויית אביה עם חולצה עליה התנוסס הכיתוב "אין דמוקרטיה עם כיבוש".
על פי הדיווח בידיעות אחרונות, נידבה שירה גפן את תכולת ביתו של אביה ז"ל לאוכלוסייה ערבית מסאפר יטא הנחשב לכפר ערבי עוין הממוקם באזור דרום הר חברון ושהמדינה מתכננת לפנות לאחר שבית המשפט קבע כי התנחלה על שטח אש מוכרז.
גפן מסרה כי: "במהלך פינוי בית אבי המנוח, החלטתי למסור את תכולת הבית לקבילות הפלסטיניות במסאפר יטא. בעזרת ארגון שוברים שתיקה בו אבי היה חבר קהילה וגם אני, העברנו משאית גדושה. אני לא יודעת איך מרגישים אנשים המועמדים לגירוש מביתם על ידי שלטון צבאי זר ואם ימצאו שימוש בחפציו, מבחינתי זה להעביר מסר שרואים אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה