ויראלי

טונה עוקץ את אנה זק? כך הגיב לבכי בהופעה

טונה התייחס לכך שבכה במופע המשותף עם רביד פלוטניק ושלח ספק עקיצה לאנה זק: "ראיתי שאנה זק בכתה גם, אם אתה לא פותח לייב פארק ובוכה - אתה לא קיים"
מערכת ice |  1
הראפר טונה, איתי זבולון (צילום תומר נויברג / פלאש90)
שני הראפרים שהחלו את דרכם ביחד והחזירו בסוף העשור שעבר את ההיפ-הופ לקדמת הבמה, זוכים כעת להוקרה שאין שני לה. השניים פתחו לפני 9 ימים את סבב ההופעות ההיסטורי שלהם יחד מול 14 אלף אנשים בלייב פארק שבראשון לציון, במופע ראשון מתוך 6, כאשר 4 מהם כבר נערכו.
השניים ביצעו יחד את מיטב הלהיטים שלהם, וכאשר שרו את השיר "יום חדש" מתחילת דרכו של פלטוניק, טונה הזיל דמעות ופלוטניק בא וחיבק אותו. טונה זכה לתשואות הקהל שעודד אותו בקריאות "איתי טונה". 
אמש (שבת) טונה התייחס לדמעות שהציפו אותו במופע הפתיחה, ושלח ספק עקיצה לאנה זק במהלך המופע המשותף שלו ושל טונה: "ראיתי שאנה זק בכתה גם, אם אתה לא פותח לייב פארק ובוכה - אתה לא קיים". כזכור, אנה זק הכריזה על מופע ראשון, אך בסופו של דבר נאלצה לבטל אותו.
כזכור, השניים הכריזו על ההופעה בלייב פארק ראשון לציון, אלא שבעקבות ההתנפלות על הכרטיסים, הם הוסיפו עוד ועוד הופעות, כאשר שבועיים לאחר מכן הם הכריזו כי כל הכרטיסים לשש ההופעות, כלומר סביבות 90 אלף כרטיסים, נמכרו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה פתאום עקיצה הוא צחק על עצמו חיים בסרט. (ל"ת)
    חיה 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור