ויראלי

רינת גבאי נפרדת אחרי 20 שנה: החליטה להתגרש מבעלה

השניים שנחשבו לזוג מהחזקים והיציבים בתעשיית הבידור ובמשך שנים גם עבדו יחד, חוו בעבר לא מעט חילוקי דעות מקצועיים שאף נחשפו ב-'מחוברים'. לשניים שלוש בנות משותפות ובן נוסף
מערכת ice |  1
רינת גבאי (צילום פייסבוק/ רינת גבאי)
כוכבת הילדים רינת גבאי ובעלה דורון מור מתגרשים אחרי 20 שנות נישואין, כך פורסם הבוקר (רביעי) על ידי ערן סויסה כתב התרבות והרכילות של ישראל היום. גבאי בקרוב תשנה את הסטטוס שלה לגרושה.
על פי סויסה, השניים שנחשבו לזוג מהחזקים והיציבים בתעשיית הבידור ובמשך שנים גם עבדו יחד, חוו בעבר לא מעט חילוקי דעות מקצועיים שאף נחשפו ב-'מחוברים'. לשניים שלוש בנות משותפות ובן נוסף.
רק לאחרונה פוסט שמסכם שלוש שנות עבודה על הבמות, כאשר 20 מהן בעולם הילדים. בפוסט היא הסבירה על הזהות היהודית שלה שמתבטאת גם באמנות שהיא מציגה. אז, גבאי כתבה: "זאת אני ... בלי שמלת הופעה, בלי נצנצים , רק רינת ... 35 שנים על הבמה, מתוכם 20 שאני מנסה לשמח את הילדים לכם ואתכם, עם המון מחשבה, ואהבה, ולא מעט קשיים".

עוד הוסיפה: "בעולם שלא תמיד מבין איך אפשר לעשות הצגות על  המכבים, יציאת מצרים או תיבת נח ... אבל לא רק אפשר חייב !! זוהי שליחות חיי, ומה שאני משאירה בעולם הזה ... את אהבת הילדים .. שלכם וגם שלי...".
לסיום כתבה: "את העובדה שהצלחתי להנחיל לילדים מסורת יהודית וישראלית אמתית, עם המון שמחה שירים וצחוק...כי אני גאה להיות יהודייה וישראלית ויש לנו מסורת והיסטוריה מדהימה, ושווה שהילדים שלנו יצמחו עליה, ויכירו אותה.. כי בלי עבר אין עתיד... אז תודה לכם שאתם שותפים שלי !!! תכתבו לי מה אתם חושבים...".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רינת המלכה
    שלייקעלך 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא הייתה צריכה לזרוק אותו מזמן, מגיע לה מישהו יותר טוב, כמוני.
    סגור