ויראלי

גל גדות תחת מתקפה - למה דורון מדלי יצא להגנתה?

יוצר השיר יוניקורן והמנהל האומנותי של משלחת ישראל לאירוויזון 2023, יצא להגנת גל גדות וכתב בסטורי: "תעזבו את גל גדות בשקט!"
מערכת ice |  4
גל גדות (צילום אינסטגרם/ גל גדות)

היום (שבת) יתקיים גמר האירווזיון בליברפול שבאנגליה והמעריצים הישראלים מעוניינים שגל גדות תקדם את נועה קירל, דורון מדלי, יוצר השיר "יוניקורן" עלה להגנתה של הכוכבת הבינלאומית בחשבון האינסטגרם שלו וכתב "תעזבו את גל גדות בשקט".

תקנון התחרות אוסר על תושבי מדינה מסוימת להצביע לנציג של המדינה שלהם, לכן, מופעל לחץ רב על גדות שלה כידוע השפעה רבה בעולם ובעיקר עוקבים רבים באינסטגרם שיכולים להשתתף במאמץ ההסברה ולהצביע עבור נועה. בסופו של דבר, גדות העלתה צמד סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "תצביעו 23 ליוניקורן המדהימה הזו!".
 


כזכור, הנציגה הישראלית שלנו התייצבה לחזרה הגנרלית מול השופטים, פחות מיממה לפני גמר אירוויזיון 2023 וטעות טכנית קטנה כמעט גרמה נזק לנאמבר המוקפד והמושקע שלה שגרר התלהבות אדירה בחצי הגמר והזניק אותה בכמות הצפיות ברשתות החברתיות, מה שגם הביא לה את תואר חביבת הקהל.

במהלך הצגת השיר על הבמה, אחרי ששאלה כמו בחצי הגמר האם 'אתם רוצים לראות אותי רוקדת? אירופה את רוצה לראות אותי רוקדת?", חליפת גוף שלה אמורה הייתה לרדת לטובת הריקוד המיוחד, אך במשך מספר שניות המכנסיים שלה הסתבכו ממש עד הרגע האחרון לפני התזמון שהיא אמורה להתחיל בריקוד.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עזרה לעם ישראל
    דוד 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא ממך תהיי שגרירה של ישראל, יש לך המון מעריצים ברחבי העולם. בלי לחשוב הרבה תהיי הגוברת של יחסי הציבור.
    סגור
  • 2.
    גל גדות
    שם 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת תירדו מגל גדות המהמממת מה אתם רוצים ממנה קנאים ??????????
    סגור
  • 1.
    גל גדות
    עם ישראל 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דורון מדלי החביב.. צריך להבין שאחת כמו גל גדות שנולדה בישראל,ומליוני ישראלים מפרגנים לה בארץ ובעולם. כשהיא שומעת איזה שהם דברים לא טובים על ישראל אז מנגד אנחנו מצפים שתגן על המדינה שלה ובפני כל!!! מה שהיא לא עשתה/עושה. לא גרה בישראל. אז מה אכפת לה?? תלמדי מנטלי דדון , תלמדי..
    סגור
  • גל גדות
    שםדם 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תירדו לה מהחיים אולי תצאו נגד כל ההפגנות הדביליות גל מהמממממת?????????????
    סגור