ויראלי

בנט שותק מאז תחילת המבצע: מה הסיבה לכך?

בנט לא מפרגן לנתניהו? שתיקתו הרועמת בשבוע עטור ציוצים מעלה את השאלה: לאן נעלם נפתלי בנט? שתיקת האלחוט של בנט על המבצע בעזה תמוהה לנוכח העובדה כי רק ביממה האחרונה וכן בשבוע החולף גילה בנט מעורבות פעילה ברשתות החברתיות ולא חסך את דעותיו מהציבור בנושאים בוערים
דוד זולדן |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
שתיקתו הרועמת של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט יותר מאשר תמוהה לנוכח העובדה כי רק ביממה האחרונה וגם בשבוע החולף בנט גילה מעורבות ברשתות החברתיות ולא חסך את ציוציו מהציבור בנושאים בוערים.
שאלה נוספת שקשה להתעלם ממנה: איפה בנט של האופוזיציה? היכן בנט של הממשלה? שש אלי קרב, מגיב לכל אירוע ביטחוני משמעותי, מעורב ופעיל ברשתות עליהם שילם הון עתק במסגרת התקציב: "קשר עם הבוחר". בנט לוחם עז נפש בקבינט הביטחוני נגד הגנרלים, נגד השרים, נגד ראש הממשלה, שר כלכלה, שר ביטחון, יו"ר מפלגה וראש ממשלה ממלא פיו מים בעת המבצע בעזה. 
וזה לא שהוא מנותק ולא מעורה בנעשה סביבו. שהרי, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס היום למותה של לוחמת מג"ב לשעבר ליבנת גרין, שנורתה למוות אמש בדרום הר חברון אחרי שהתחפשה למחבלת. בדבריו סיפר על הקשר שלו ושל משפחתו ללוחמת, והספיד את מותה באירוע הקשה. "אתמול בערב נשבר לנו הלב כשהתבשרנו גילת, אני והילדים שלוחמת מג״ב לשעבר ליבנת גרין מצאה את מותה הטראגי" כתב בנט. "זכינו להכיר את ליבנת לזמן קצר. היא נכנסה לנו ללב".
בימים האחרונים ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט גילה מעורבות פעילה בנעשה במדינה והתייחס לאירועים כמו למשל כשהציב יעד מוצהר שלדעתו ישראל צריכה להגיע אליו. בנט כתב בציוץ שפרסם השבוע בטוויטר כי: "אין זמן לאבד. מדינת ישראל חייבת לסמן לעצמה יעד ברור: להפוך עד שנת 2030 לאחת משלוש מעצמות הבינה המלאכותית המובילות בעולם". בציוץ, שפורסם לפני ההתפתחויות הביטחוניות מהלילה האחרון, הוא ציין ש-"בעוד שאנחנו עסוקים באינספור משברים פוליטיים, מריבות וחרמות פנימיים, העולם דוהר קדימה בטכנולוגיה שהולכת לשנות את המציאות כפי שהכרנו אותה".
בנט כתב גם על קרפור והיד עוד נטויה וזוהי כמובן רק רשימה חלקית מציוציו והודעותיו של בנט מהתקופה הנושקת לתאריך פרסום הידיעה ורק נותר לשאול: האם בנט ישגר מסר של גיבוי לראש הממשלה נתניהו במבצע בעזה כמו שעשו עמיתיו גנץ ולפיד?
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יפרגן למי ?
    תום 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שהוא שותק זה בגלל שהוא מסכים עם מה שנעשה, זה שאתה שואל אם הוא יפרגן זה קצת מצחיק לאור העובדה שביבי לא רק מעולם לא פירגן ליריבים שלו ובמיוחד לבנט אלא הפעיל מכונת רעל מטורפת כנגדו. בנט מנהיג אמיתי ותמיד מכבד את יריביו, בדיוק ההפך מביבי שלא עוצר שום הסתה, ראו מקרה רבין.
    סגור
  • 2.
    בנט אחלה גבר...נתן להם מכה אמיתית (ל"ת)
    אודי 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    האמת היא שבכלל לא מעניין איפה בנט (ל"ת)
    אסף 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור