בארץ

ליברמן נגד גנץ ולפיד: "מעניקים לגיטימציה לא מוצדקת"

ח"כ אביגדור ליברמן החל במתקפה על ח"כ גנץ ועל ח"כ לפיד, בעקבות השיחות שמתקיימות בבית הנשיא: "גנץ ולפיד טועים, זו טעות לתת לו את הלגיטימציה הזאת"
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן, בני גנץ ויאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התראיין ל-ynet והתייחס אל שיחות הפשרה שמתקיימות בבית הנשיא במסגרת הרצון להגיע להסכמה רחבה על הרפורמה המשפטית. ליברמן קורא לח"כ גנץ וליושב ראש האופוזיציה לפיד לפרוש. "מלכתחילה היה ברור שזה לא משא ומתן אלא משחק האשמות, ובעצם ההשתתפות שלהם הם מעניקים לגיטימציה לדבר בלתי לגיטימי בעליל".
ח"כ ליברמן טוען ש"גנץ ולפיד טועים, זו טעות לתת לו את הלגיטימציה הזאת". ליברמן מנסה לשרטט את העתיד של המערכת הפוליטית: "נתניהו מתרסק אלקטורלית. הוא מרגיש שנוא, נמצא עם הגב אל הקיר. מעניין אותו רק מצבו בבייס ובסקרים. כשהוא רואה שיותר מ-70 אחוז ממצביעי הימין סבורים שהוא כשל בטיפול ביוקר המחיה זה כמובן מכניס אותו ללחץ".
ח"כ ליברמן משתף בחששות שלו לגבי שימוש בצה"ל כדי לייצר מצג שווא ולהשפיע על השיח במדינה: "כמי שרק סקרים ושרידות שלטונית מניעים אותו, ולא טובת המדינה והציבור, אני חושש שהוא ייצא למהלך צבאי פזיז שלא כחלק מסדרת דיונים עמוקים ומקיפים, אלא בניסיון להיחלץ מהבוץ הפוליטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה