ויראלי

אדל בספלוב מושפלת: "לא שפויה, האמא הגרועה בעולם"

לאחר שתיעדה את בנה טועם מאדנית בביתם ולא עצרה אותו, כוכבת הרשת חטפה: "ואת מצלמת במקום לקחת את הילד שיפסיק לאכול… אולי יש באדמה חומרי דשן או תולעים. מה עוד אנשים יעשו בשביל צפיות ולייקים? אפילו על חשבון בריאות הילדים שלהם"
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
כנראה שלא משנה מה היא תעשה, או איזה סרטון היא לא תעלה לרשת, אדל בספלוב תצא בסוף עם הביקורות הכי קשות שיש. כוכבת הרשת שיתפה סרטון בכיכובו של בנה ליב וספגה נאצות קשות ביותר.
ליב התקרב לאדנית והכניס אליה את פיו ובספלוב אמרה: “לא אוכלים חול מאמא.. אוי ואבוי. זה לא טעים! לא ליב זה לא אוכל, זה לא אוכל!”, היא המשיכה לתעד ולא מנעה מבנה להמשיך לעשות זאת שוב ועל כך חטפה מיד.

גולש אחד ניאץ: “זכית בתואר האמא הגרוע בעולם. למה שתקחי אותו אם אפשר לצלם?”. אחרת תקפה: “אדל הזאת לא שפויה במקום לקחת ת’ילד מהחול ממשיכה לצלם אותו.. גועל נפש של אמאאאאא, מה לא תעשה בשביל שיפרסמו אותה?”
עוד גולשת זעמה: “ואת מצלמת במקום לקחת את הילד שיפסיק לאכול… אולי יש באדמה חומרי דשן או תולעים. מה עוד אנשים יעשו בשביל צפיות ולייקים? אפילו על חשבון בריאות הילדים שלהם.”
היו גם מי שניסו לגבות אותה: “הכל בסדר זה חלק מהשלב ההתפתחותי של הפעוט ,להתנסות ,לטעום,לחוש. ואדל מדהימה, היא מאפשרת והיא משגיחה והכל בסדר. אדל אוהבים אותך”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה